Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21
Dollár
364,48 Ft
Euró
394,53 Ft
Font
466,88 Ft
Bitcoin
56,323 $

Bejelentették a Ferencváros új mezszponzorát

Nemcsak mezt gyártó cég változik a Ferencvárosnál, hanem a szponzor is.

...svg content...Fotó: fradi.hu
Sport

Szabó Kata

Szerkesztő

Az immár 35-szörös magyar rekordbajnok és 24-szeres magyar kupagyőztes Ferencvárosi TC labdarúgócsapata új mezszponzorral erősít a következő szezontól. A SUPERZ. Budapest és a SPORTFIVE Hungary Kft. által kötött megállapodás értelmében a cég három évre kötelezi el magát a zöld-fehérek mellett.

A Ferencváros labdarúgócsapata a 2023-2024-es szezonban sorozatban hatodik, összesítésben pedig 35. bajnoki címét szerezte meg, miközben egymás után ötödik alkalommal jutott nemzetközi csoportkörbe. A magyar rekordbajnok idén második alkalommal, remek teljesítménnyel elérte a nemzetközi kupatavaszt is. Az UEFA Európa Konferencia Liga csoportkörében a szerb Čukarički és a belga Genk csapatát megelőzve, az olasz Fiorentina mögött második helyen, veretlenül jutott tovább a csoportból. Bár a nyolcaddöntőért rendezett rájátszásban a későbbi győztes Olympiacos jutott tovább, az eredmény így is dicséretes. Soron kívül Börtönben marad az óbudai alpolgármester

A SUPERZ. Budapest mindössze három évvel ezelőtt, 2021 nyarának végén alakult meg, de a magyar parfümmárka rövid idő alatt látványos sikertörténetet mondhat magáénak. A 12 hónapnyi tesztelés és a parfümolajok válogatása után megszülettek azok az illatok, amelyek ma is alapjait képezik a márka termékeinek. Alapanyagaikat 5 kontinensről, több mint 35 országból szerzik be, hogy korszakalkotó parfümök készülhessenek.

A márka célja az, hogy olyan terméket hozzon létre, amely a legtisztább és legkiválóbb alapanyagokkal, világszinten is kimagasló minőségben biztosítja vásárlóinak az egyedi és kivételes illatok viselését. A SUPERZ. Budapest Magyarország legnépszerűbb parfüm brandje, amely címet a prémium illatokon felül a felhasználói élmény és a kiszolgálás színvonala révén nyerte el magának. Tavaly, egyedüli magyar parfüm márkaként képviselték hazánkat a világ legnagobb kozmetikai kiállításán Dubaiban. A lehengerlő siker következményeként, a hazai 9 üzletük mellett, többek közt már Olaszországban is több, mint 40 Niche üzletben érhetőek el termékeik.

Fontos célkitűzésem volt a márka létrehozásánál, hogy olyan terméket állítsunk elő, melyek az európai szabványok szerint a legtisztább minőségi hordozóanyagokkal, természetes forrásokból származó összetevőkkel készülnek. Az egyedülálló minőség iránti vágy meg is hozta gyümölcsét, a parfümolajok és az Extrait de Parfum kollekcióink is méltán viselik magukon olyan unióban bejegyzett naturális védjegyet, amely garantálja termékeink 75%-nál magasabb naturális alapanyag összetételét. Nem túlzás azt állítani, hogy a Ferencváros egész Magyarország legnépszerűbb és legnagyobb múlttal rendelkező csapata. Nem csupán a klub és a SUPERZ. Budapest értékei nagyon hasonlóak, de a sikerhez való hozzáállásunk is megegyezik: mindig a legjobbra való törekvés, a befektetett minőségi munka is összekötnek bennünket. A parfümkészítés is csakúgy, mint a labdarúgás, szenvedély és művészet. Hatalmas megtiszteltetés és büszkeség, hogy minden idők legeredményesebb magyar futballklubjának mezén jelenhetünk meg. Biztos vagyok benne, hogy közösen, egymást erősítve még nagyobb sikereket érhetünk el a közeljövőben.” – mondta Szerencsés Szabolcs, a SUPERZ. Budapest alapítója.

A megállapodás értelmében idén júliustól a mezek hasi oldalán lesz látható a SUPERZ. Budapest logója. A mezszponzoráció mellett több izgalmas aktivitást foglal magában az együttműködés, melyre a közeljövőben fog fény derülni.

Üzemanyaghelyzet: már a Mol képviselőit is behívatták

Nagy Márton többek között a Mol képviselőit is behívatta az elfogadhatatlan üzemanyagárak miatt.