Tisztázta a Wizz Air, miért kellett a reptéren vesztegelniük az utasoknak Rómában
Egy hivatalos közleményt adtak ki az ügyben.
Ahogy arról korábban is beszámoltunk, a légitársaság először azt közölte, hogy az említett járat három órás késéssel indul, de később kiderült, hogy csak másnap délután 4 órakor indul útnak a gép. Nagyon sokan felháborodtak és különböző történetek érkeztek az utasoktól, most azonban a Wizz Air tisztázta, mi is történt.
A légitársaság egy, a Liner.hu-nak eljuttatott nyilatkozatában osztotta meg az eddig nem ismert részleteket a Budapest-Róma és Róma-Budapest járatok átütemezésével kapcsolatban. A nyilatkozatot változtatás nélkül közöljük:
„A Wizz Air június 22-i, Budapest-Róma, valamint a Róma-Budapest között közlekedő járatait, a légiirányítás kapacitáshiánya miatt kénytelen volt átütemezni június 23-ra. A járatok átütemezésére azért volt szükség, mert a személyzet, a résidők miatti késések eredményeként kifutott volna a munkaidejéből.
A Rómában tartózkodó utasokat nem hagyta magára a légitársaság: a Wizz Airrel szerződéses kapcsolatban álló földi kiszolgáló cég segített az arra igényt tartó utasoknak szállást foglalni az éjszakára. Ez a szokásosnál hosszabb időt vett igénybe, ugyanis telítettek voltak a közeli szállodák. Voltak olyan utasok is, akik a reptéren tartózkodást választották. A járatra várakozók a jogszabályokban előírtaknak megfelelően a repülőtéren levásárolható kupont is kaptak. Ezenfelül a légitársaság értesítette az érintett utasokat arról is, hogy térítésmentesen átfoglalhatják jegyüket egy másik járatra, illetve, ha az számukra megfelelőbb, a légitársaság visszatéríti számukra a jegyár 100 százalékát vagy a jegyár 120 százalékának megfelelő összeget WIZZ kreditet.
Bár a nemzetközi légi irányítás döntései felett nem rendelkezik a Wizz Air, a légitársaság ezúton is szeretne minden érintettől elnézést kérni a kellemetlenségekért, és megköszönni türelmüket.”