Még több reklám jön a YouTube-ra
Eddig, amikor megállítottunk egy videót, rögtön felugrottak az ajánlott tartalmak, hamarosan azonban itt is hirdetések lesznek.
A YouTube hosszú évek óta folytatja kitartó kampányát, melynek részeként egyre több hirdetéssel árasztja el az oldalát abban bízva, hogy a felhasználók Prémium előfizetésre váltanak. Közben pedig a reklámblokkolás ellen indított háborúja is zajlik a cégnek, ami nemrégiben új fázisba ért.
Mint azt már megírtuk, ezúttal az olyan mobilos és számítógépes lejátszóappokat kívánják lefülelni, amelyek reklámok nélkül teszik lehetővé a videómegosztón elérhető tartalmak megtekintését. Ezekben nem fognak betöltődni a videók, továbbá egy hibaüzenetet kapnak majd a nézők.
Most a 24.hu az Android Authority-re hivatkozva azt írja, a YouTube talált még egy helyet, ahova reklámokat lehet tenni: eddig, amikor megállítottunk egy videót, egyből az ajánlott tartalmak jelentek meg, hamarosan azonban itt is hirdetések lesznek.
A Google anyacége, az Alphabet első negyedévre vonatkozó pénzügyi beszámolójában Philipp Schindler, a cég üzleti vezérigazgató-helyettese úgy fogalmazott, a tesztidőszak pozitív eredményeket hozott, és a hirdetők is lelkesednek érte – derül ki a cikkből.
Az biztos, hogy a hirdetéstípus először okostévéken jelenik majd meg, ám az kérdéses, erre mikor kerül sor, illetve azt sem tudni még, milyen hosszúak lesznek, s át lehet-e majd ugrani őket. Az sem tisztázott jelenleg, hogy a Google bevezeti-e ezeket a YouTube mobilalkalmazásában – teszik hozzá.