Focirajongó a gyermeked? A Lidl hatalmas kampányt indított az 2024-es Eb-re
A Lidl számos gyermeknek nyújt lehetőséget arra, hogy az UEFA EURO 2024 összes mérkőzésén a pályára kísérjék a játékosokat.
A Lidl egy életre szóló élményt kínál az európai gyermekeknek: friss, a Liner.hu részére megküldött közleményükben tájékoztattak arról, hogy miután a Lidl az UEFA EURO 2024TM labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos partnere, eme együttműködés keretében életre hívták a Lidl Kids Team nyereményjátékot, melynek köszönhetően Európa-szerte több mint 1.100 gyermek kap lehetőséget arra, hogy az UEFA EURO 2024-es Európa-bajnokság mérkőzésein a játékosokat pályára kísérje.
A közlemény szerint a Lidl Magyarország kampánya április 2-án fog elstartolni, melynek keretében a szülők/gondviselők lehetőséget kapnak arra, hogy a 6-10 éves korú gyermekük nemtől, származástól, fizikai és szellemi képességektől függetlenül sorsolás útján bekerülhessen a Lidl Kids Teambe.
Ehhez a szülőknek/gondviselőknek a Lidl Plus applikációban elérhető jelentkezési űrlapot kell kitölteniük, majd az áruházlánc véletlenszerűen kisorsolja a nyerteseket, így minden jelentkező számára egyenlő esélyt biztosítva. Fontos megjegyezni, hogy a nyertesek nem csak azt a lehetőséget nyerik meg, hogy a játékosokat kísérjék a mérkőzésekre.
A Lidl a pályázó szülő/gondviselő és gyermeke számára ugyanis a németországi UEFA EURO 2024-re való utazás teljes költségét vállalja, fizeti, ami lehetővé teszi azt, hogy a nyertesek anyagi helyzetüktől függetlenül részt vegyenek a programban. A Lidl Kids Team résztvevőit a helyszínen számos szórakoztató és izgalmas élmény várja majd azt megelőzően is, hogy az UEFA EURO 2024-es Európa-bajnokság mérkőzésein több tízezer szurkoló előtt Európa legjobb labdarugóihoz csatlakoznak a pályán.
Mérkőzésenként 22 gyermek kapja meg a hatalmas lehetőséget
A 2024. június 14. és július 14. között Németországban megrendezésre kerülő bajnokságon Európa legjobb labdarúgó-válogatottjai mérkőznek meg az Európa-bajnoki címért. A torna 51 labdarúgó-mérkőzésén, mérkőzésenként 22 gyermek számára (csapatonként 11 fő) biztosítja a Lidl a részvételi lehetőséget, így a szülők/gondviselők és gyermekeik számára rengeteg lehetőség nyílik arra, hogy felejthetetlen élményben részesüljenek a labdarúgás egyik legnagyobb színpadán. Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta:
Több mint 30 országban működik Lidl és büszkék vagyunk arra, hogy a vállalatunkon belül sokszínű kultúrával rendelkezünk. A Lidl vezetősége a 2023-ban bevezetett „Együtt a Lidlnél” küldetésnyilatkozatával kívánja hangsúlyozni, hogy egy bizalmon alapuló, tisztességes és nyitott vállalati környezet fenntartását tűzte ki célul, valamint tevékenységei középpontjába az embereket helyezi. Továbbá, a Lidl kiáll az egyenlő bánásmód mellett, és ennek megfelelően nem tolerálja a diszkrimináció semmilyen formáját. Mindezek a futballban is alapvető értékek.
A méltányosság, az esélyegyenlőség és a befogadás előtérbe helyezése a Lidl tevékenységét az egész UEFA-idény során végigkíséri. A Lidl Kids Team tagjának lenni pedig csak a kezdet. A Lidl idén futballrajongók millióit szeretné összehozni, hogy együtt, akár otthon a családdal, akár a barátokkal ünnepeljék a mérkőzéseket. Ráadásul minden Lidl vásárlónak lehetősége lesz ingyenes jegyeket nyerni az UEFA EURO 2024 mérkőzéseire. Ennek részletei hamarosan megtalálhatóak lesznek a Lidl Plus alkalmazásban. A Lidl Kids Team nyereményjátékra 2024.04.02-17. között lehet jelentkezni. A Lidl Plus ingyenes alkalmazást addig is érdemes letölteni, ennek pontos menetéről bővebb információ itt található.