Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Kiderült, mennyire elégedettek a magyarok a budapesti közösségi közlekedéssel

Úgy fest, hogy az utazók többsége elégedett a fővárosi közösségi közlekedéssel, szívesen használják a lehetőségeket.

...svg content...Fotó: BKK
Belföld

Takács Petra

Szerkesztő

A BKK arról számolt be, hogy a válaszadók 80%-a jó ár-érték arányúnak tartja a szolgáltatást, és elégedett a budapesti fejlesztésekkel is, így a megújult M3-as metróval, az új buszokkal, de a Lánchíd felújításával is. A felmérésből arra is fény derült, hogy a válaszadók 40%-a szerint javult a közösségi közlekedés színvonala az utóbbi időben.

Mindössze 13% gondolja azt, hogy ez nem így van, de hogy mivel nem elégedettek, azt nem tudni. Amivel sokan elégedettek, az a közösségi közlekedési elérhetősége, ez a válaszadók 93%-át teszi ki, ami jelentős. Sőt, 92% nyilatkozott úgy, hogy elégedettek a BKK munkatársaival, akárcsak az utastájékoztatással, ami 91%-ot teszi ki. Soron kívül Gulyás Gergely Magyar Péterről: „Időben szóltam, hogy elmebeteg”

A közösségi közlekedők számára különösen fontos szempont a szolgáltatás gyorsasága, ezzel a megkérdezettek 90 százaléka elégedett. Emellett a közlekedés biztonságát is tízből kilencen megfelelőnek tartják, a személyes biztonságérzettel kapcsolatban 4, míg az éjszakai biztonságérzetre vonatkozóan 2 százalékponttal javultak a közlekedők visszajelzései tavaly óta, továbbá kevesebben panaszkodnak agresszív utasokra is. Az ügyfelek a közlekedés megbízhatóságával is nagyon elégedettek (91%), az ezzel kapcsolatos eredmények szintén javultak tavaly óta – olvasható a közleményben.

A felmérés a BKK munkatársainak megítélését is vizsgálta, a közösségi közlekedők pedig őket pontozták a legmagasabbra. Az ügyfelek több mint 90 százaléka elégedett a BKK munkatársaival (92%), különösen az ügyfélszolgálati munkatársak, valamint a járművezetők magatartásával, de a jegyellenőrök és utaskoordinátorok segítőkészségével kapcsolatban is 4 százalékkal nőtt a pozitívan nyilatkozók száma – írja a BKK.

Ami jó hír a BKK számára, hogy az árakkal kapcsolatos elégedettség is nőtt tavaly óta. 82% nyilatkozott így, és szinte minden termék árával nagyobb az elégedettek aránya a 2023-as évhez képest. Ami a legtöbbek komfortérzetét zavarja, az a zsúfoltság (46%), míg 32% szerint lenne mit javítani a tisztaságon is az eszközökön.