Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Saját cége ellen fordult az ismert csomagszállító csetbotja

Saját cége ellen fordult az ismert csomagszállító csetbotja

Saját cége ellen fordult az ismert csomagszállító csetbotja
Fotó: unsplash

Ez még nem a Terminátorok kora, de azért jobban tesszük, ha odafigyelünk!

Manapság már rengeteg nagyvállalatnál találkozhatunk csetbotokkal, melyek között vannak egészen ügyesek is, amik egész komplex kérdésekre képesek válaszolni. Ez a látszólag előnös tulajdonságuk ugyanakkor néha éppen a hátrányukká válhat, erről most épp a dpd tudna mesélni.

A cikk a videó után folytatódik

A Cybernews szerint ugyanis a csomagszállító vállalat virtuális asszisztensét alaposan megkavarta az egyik elégedetlen, ámde kellően unatkozó ügyfél, Ashley Beauchamp. Habár a csomagjáról semmiféle hasznos információhoz nem jutott, arra sikerült rávennie a csetbotot, hogy írjon egy verset az automata ügyfélszolgálat hibáiról.

Legnagyobb megdöbbenésére ez meg is történt, a robot pedig még káromkodni is kezdett, az ügyfél legrosszabb rémálmának nevezve a szolgáltatásokat. A különleges beszélgetést az X-en is közzétette, mostanra pedig már több mint egymillióan nevettek vele együtt. Az ügy csattanója, hogy Beauchamp még mindig nem kapta meg a csomagját. „Azt hiszem, most már túszként tarthatják fogva” – viccelődött.

A DPD UK közölte, hogy évek óta sikeresen használnak csetbotokat a személyes ügyfélszolgálat mellett, de egy rendszerfrissítés után hiba lépett fel. „Azonnal letiltották, és jelenleg frissítés alatt áll” – áll a vállalat közleményében,  amely vélhetően nem az MI-asszisztensét választja majd a hónap dolgozójának.