Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
358,40 Ft
Euró
386,81 Ft
Font
450,10 Ft
Bitcoin
63,099 $

Már 15 millió előfizetője van a Netflix olcsóbb, reklámokkal teletűzdelt szolgáltatásának

Több mint egy éve dobták piacra a kedvezőbb árú csomagot.

Fotó: illusztráció | unsplash
Smart

Bense Róbert

Szerkesztő
TÉMÁK

Májusban még csak ötmillió, mostanra tizenötmillió felhasználója lett a Netflix tavaly több országban is bevezetett csomagjának, melyek árát nagyban befolyásolja a reklámok jelenléte.

A streamingszolgáltató terve így beválni látszik, ugyanis sikeresen terelték a reklámok felé a felhasználókat, akik így olcsóbban nézhetik a tartalmakat, a Netflix számára ugyanakkor komoly bevételt generálnak a hirdetési felületek értékesítései. Soron kívül 24 ember került kórházba, miután rosszul lettek a csengeri börtön építése közben

A Netflix a tavalyi első negyedévben előfizetőket vesztett, így végül beadta a derekát a reklámok kapcsán, a múlt hónapban pedig úgy döntöttek, hogy az Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában és Franciaországban is árat emelnek.

A korábbi várakozásokat felülmúlva a harmadik negyedévben 9 millió fővel bővült az előfizetők köre, ami jóval felülmúlta a korábbi várakozásokat, az elemzők ugyanis 6 millió új ügyféllel számoltak – írja a CNA.

A Netflixhez hasonlóan egyre több platformon, így a HBO Maxon, valamint a Disney+-on is bevezették az ehhez hasonló csomagokat, emellett a reklámmentes változatok drágulása is folyamatos.