Már 15 millió előfizetője van a Netflix olcsóbb, reklámokkal teletűzdelt szolgáltatásának
Több mint egy éve dobták piacra a kedvezőbb árú csomagot.
Májusban még csak ötmillió, mostanra tizenötmillió felhasználója lett a Netflix tavaly több országban is bevezetett csomagjának, melyek árát nagyban befolyásolja a reklámok jelenléte.
A streamingszolgáltató terve így beválni látszik, ugyanis sikeresen terelték a reklámok felé a felhasználókat, akik így olcsóbban nézhetik a tartalmakat, a Netflix számára ugyanakkor komoly bevételt generálnak a hirdetési felületek értékesítései.
A Netflix a tavalyi első negyedévben előfizetőket vesztett, így végül beadta a derekát a reklámok kapcsán, a múlt hónapban pedig úgy döntöttek, hogy az Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában és Franciaországban is árat emelnek.
A korábbi várakozásokat felülmúlva a harmadik negyedévben 9 millió fővel bővült az előfizetők köre, ami jóval felülmúlta a korábbi várakozásokat, az elemzők ugyanis 6 millió új ügyféllel számoltak – írja a CNA.
A Netflixhez hasonlóan egyre több platformon, így a HBO Maxon, valamint a Disney+-on is bevezették az ehhez hasonló csomagokat, emellett a reklámmentes változatok drágulása is folyamatos.