Az Aldi a Lidl kínálatára reagálva hirdetett komoly akciót
Miután a Lidl a hazainál jóval olcsóbb német sertéshússal csábítja a vásárlókat, az Aldi is beszállt az akcióversenybe, csak épp magyar termékekkel.
Az Aldi is reagált a Lidl akciójára, és saját akciós indít: az üzletlánc legfrissebb katalógusából derült ki, hogy miután a Lidl a hazainál jóval kedvezményesebb áron kínálja a német darát sertéshúst, az Aldi is hasonlóképpen cselekszik, csak épp hazai termékekkel.
Az akció keretében pedig minden második terméket ingyen adnak vásárlóknak. Mindennek háttere pedig az, hogy ahogy arról korábban is beszámoltunk, a hazainál olcsóbb német sertéshústermékek jelentek meg a magyarországi Lidl üzletekben.
A Lidl árai pedig a következőképpen alakultak az akció keretében: az 500 grammos, 20 százalékos zsírtartalmú darált sertéshúsból a német 1099 forint, míg a hazai 1399 forintba kerül.
Noha a magyar vásárlók örömmel fogadták az akciós húst, a magyar beszállítók kevésbé, akik azzal vádolták a diszkontláncot, hogy arra akarják kényszeríteni a hazai beszállítókat, hogy adják olcsóbban a húst, ellenkező esetben az olcsóbb külföldire cserélik azt.