Britney több céget is visszautasított, holott szép kis összegeket ajánlottak neki
Állítólag részben azért utasította vissza ezeket, mert nem igazán volt oda az érintett termékekért, de más is közrejátszhatott a döntésében.
A TMZ értesülései szerint több cég is felvette a kapcsolatot Britney Spears képviselőivel, hogy arról érdeklődjenek, a világsztár reklámozná-e a termékeiket online. Természetesen megfelelő díjazásban is részesült volna ezért, mégis nemet mondott.
Állítólag részben azért utasította vissza ezeket a cégeket, mert nem igazán volt odáig értük, de az is közrejátszhatott benne, hogy egy Instagram-posztnál jóval többet szerettek volna. Mégpedig egy fotósorozatot és pár videót, amelyeken a termékeket mutatja be.
Ez azt is jelenti, hogy a 42 millió követővel rendelkező énekesnő nem kevés összegekről mondott le, bár ez a hitelesség szempontjából egyáltalán nem hátrány. Sőt, a rajongói és a követői biztosan értékelik, hogy nem akar semmi olyat reklámozni, amivel nem elégedett.
Ugyanakkor érdemes megjegyezni, mennyit is ér egy jelentős követőtáborral bíró celeb Insta-posztja: a portál szerint Gwyneth Paltrow 100 ezer dollárt, Kim Kardashian pedig egymillió dollárt kap egyetlen posztért, amelyekben bizonyos termékeket népszerűsítenek.
Korábban azt is megírtuk, Britney Spears és férje, Sam Asghari 14 hónap házasság után a válás mellett döntött, amelynek kapcsán számos, egymásnak ellentmondó pletyka látott napvilágot. Többek között egy olyan hír is szárnyra kapott, miszerint kettejük közt annyira elfajult egy vita, hogy az énekesnő kórházba került.