Kiderült, mennyit keresnek a legértékesebb magyar celebek
Fördős Zé a celeblista tizennegyedik, Istenes Bence az ötödik, Lilu pedig a harmincnyolcadik helyére került.
A Forbes magazin legértékesebb celeblistájára negyven sztár került fel, amely által több érdekes dolog is kiderült, például az, hogy Majkánál és Sebestyén Balázsnál kevés celeb tud jobban érvényesülni az üzleti világban. De Fördős Zé, Istenes Bence és Lilu is felkerült a listára, akiknek céges birodalmairól és bevételeiről is többet megtudhatunk.
Mint kiderült, a műsorvezető-szakácsnak idén a 14. helyet sikerült megszerezni a Forbes listáján. A Lunchbox Produkciós Kft., mely a Street Kitchen oldalát üzemelteti és a videós tartalmakat gyártja, évek óta több százmilliós árbevétellel dolgozik, de rekordot 2020-ban sikerült elérniük: akkor 421 milliós árbevétellel zárt a cég – írta az Index a Forbes beszámolója alapján.
De azt is kiemelték, hogy Fördős Zé az élvonalba tartozik, ha pénzteremtő képességről van szó: a 18-59 éves lakosság 45%-a fontolná meg, hogy az általa ajánlott termékeket megvásárolja. Továbbá érdemes megjegyezni, hogy az IstenEst megálmodója idén 5. helyezést ért el a celeblistán, mint ahogy azt is, hogy a műsor több százezres megtekintéssel fut.
Az Istenes Bence tulajdonában lévő Isteneshake Kft.-nek, amely film-, videó-, és televízióműsor-gyártást végez főtevékenységként, 2022-ben 114 milliós bevétele volt. Hosszú távú támogatói közé tartozik a Samsung vagy a Rossmann, de legutóbb a Körvonallal készített közösen egy kártyajátékot. Lilu pedig 38. helyezést ért el idén.
Ő még mindig megfordul a tévés produkciókban, de már inkább a saját márkájára koncentrál. Makeup/down című Youtube-műsora több tízezres megtekintéssel fut, könyve kiadása mellett pedig saját webshopot is indított, a Lilulandet, ami test- és arcápoló termékeket is forgalmaz. A Liluland Kft. tavaly 122 millió forintos bevételt termelt.