A Pepsi 14 év után lecseréli logóját
A Pepsi 14 év után úgy határozott, megváltoztatja logóját és az 1990-es évekből merítettek ihletet az új arculathoz.
A Dezeen jelentése szerint a Pepsi 14 év után úgy határozott, megváltoztatja logóját, az ihletet pedig az 1990-es évekből merítették. A márka 125. évfordulója alkalmából kiadott új logó célja közlésük szerint, hogy saját történelmükből hozzanak vissza egy kis szeletet, miközben a cukormentes termékek iránt elkötelezettségükre összpontosítanak.
Mauro Porcini, a PepsiCo vezető formatervezője a lapnak nyilatkozva úgy fogalmazott:
Az új arculat megtartja az 1950-es évek óta megszokott földgömb formát, ám egyben visszaadja az 1980-as évek végén és az 1990-es években használt lapított változatot is.
Az újratervezés részeként a Pepsi szó visszakerült középre, és egy egyedi, nagybetűs formát kapott. A tervezőcsapat azonban a korábbi fehér és kék változatokkal ellentétben ezúttal a fekete színt választotta a logó megalkotásához.
Ennek kapcsán Porcini megjegyezte, a vállalat a cukormentes termékekre kívánja helyezni a hangsúlyt. Az új arculatot ezen a linken lehet megcsodálni.