„Azonnali árzuhanás”: csaknem száz termék árát csökkentette a Lidl
Nem lehet tovább tartani a teljesen elszabadult árakat.
Egyre kiélezettebb a küzdelem a vásárlókért, akik behúzták a kéziféket, és olyan alapvető termékeken igyekeztek spórolni, mint a sajt, a tejföl, vagy éppen a vaj. Az üzletláncoknak lépniük kellett.
A már-már egymásra licitáló áremeléseknek a rekordinfláció volt az egyik legfőbb mozgatórugója, de persze a bevétel és a nyereségmaximalizálás szempontja sem volt elhanyagolható.
Ez azonban visszaütött, és mostanra egyértelművé vált, hogy csak azok az üzletláncok képesek megtartani a vásárlóikat, amelyek engednek az elszabaduló árakból. Most a Lidl is lépett, közösségi oldalukon jelentették be az „azonnali árzuhanást”.
Az árcsökkenés közel 50 „alaptejterméket” érint, de olyan árucikkek árát is csökkentették, mint a tészta, a fűszerpaprika, a pelenka, vagy éppen a mosogatógép tabletta.