Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Rossz hír a Pilóta szendvicskeksz rajongóinak, tartós maradt a készlethiány

A cég szerint továbbra is mindent megtesznek annak érdekében, hogy a népszerű édesség minél előbb, a keresletnek megfelelő mennyiségben újra elérhető legyen.

...svg content...Fotó: Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter mond beszédet a Mondelez International csoporthoz tartozó Győri Keksz új gyártósorainak avatóünnepségén Székesfehérváron 2014. szeptember 19-én. MTI /Máthé Zoltán
Belföld
Author image

Koós Alexandra

Szerkesztő

Tavaly októberben derült ki, hogy a magyarok egyik kedvenc édessége, a Pilóta szendvicskeksz kezd eltűnni a boltokból, a hiányt pedig a gyártó is elismerte, így a Telex hozzájuk fordult, volt-e azóta bármiféle változás ennek kapcsán.

Nagy Tamás megbízott ügyvezető igazgató arról számolt be, hogy a Mondelez Hungária Kft. által gyártott és forgalmazott Pilóta szendvicstermékek tekintetében változatlanul készlethiány tapasztalható a kiskereskedelmi, illetve viszonteladói csatornáik többségénél. Soron kívül Küszöbön az új gázszerződés Törökországgal – Szijjártó Isztambulban tárgyal

„A tartós készlethiányt a gyártókapacitásainkat érintő nehézségek, illetve az édesipari ágazatot is sújtó alapanyag- és csomagolóanyaghiány együttesen okozzák”

– fejtette ki.

A Győri Édes Zabfalatok kapcsán is adódott egy észrevétel

A cég ugyanakkor jelezte, hogy a készlethiány kizárólag a Pilóta szendvicskekszet érinti, a termékcsalád más árucikkeit nem, illetve továbbra is mindent megtesznek annak érdekében, hogy a népszerű édesség minél előbb, a keresletnek megfelelő mennyiségben újra elérhető legyen.

Ám egy másik termékük, a Győri Édes Zabfalatok kapcsán írtak egy olyan fogyasztói véleményt, hogy a termék rettentően sós lett, s a vállalat közölte, hogy receptúra változás nem történt, viszont a keksz immár fenntartható módon előállított búzából készül, a Harmony Program keretében.

A Mondelez kiemelte, ezzel kapcsolatos panasz eddig nem érkezett hozzájuk, de ha kapnak, minden egyes fogyasztói észrevételt megvizsgálnak egy magas szintű minőségbiztosítási eljárás alapján, ha pedig az érintett vásárló elküldi hozzájuk a termékmintát, utánajárnak a dolognak.