Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Előrejelzés: 32 millió felhasználót veszíthet a Twitter a következő két évben

Kifejezetten borús előrejelzés jelent meg annak kapcsán, hogy Elon Musk milyen hatással van a platformra: mióta a világ leggazdagabb embere felvásárolta a Twitter szemmel láthatóan megugrott a gyűlöletbeszéd.

...svg content...Fotó: MTI/EPA/John G. Mabanglo
Smart
Author image

Borbély Fanni

Szerkesztő

A Guardian jelentése szerint megjelent egy friss előrejelzés, mely szerint a következő két évben várhatóan mintegy 32 millió felhasználó inthet búcsút a Twitternek, mivel Elon Musk 44 milliárd dolláros felvásárlása óta egyre komolyabbak a technikai problémák, ráadásul a gyűlöletbeszéd is elburjánzott a platformon.

Az Insider Intelligence piackutató ügynökség által készített előrejelzés szerint a globális felhasználók száma 2023-ban havonta 4 százalékkal, 2024-ben pedig 5 százalékkal csökkenhet, ami azt jelenti, hogy a két év alatt valószínűleg 32 millió felhasználó pártol el a platformtól. Soron kívül Korlátozottan ugyan, de újraindult a vasúti közlekedés a Déli pályaudvaron

A piackutató a számok kapcsán kiemelte, ez 2008 óta, amióta nyomon követik a platformot, a legborúsabb előrejelzés. Hangsúlyozták továbbá, hogy nem lesz egyetlen nagy katasztrofális esemény, mely véget vet majd a Twitternek, sokkal inkább úgy fog kinézni a mélyrepülés, hogy a felhasználók szépen lassan elszállingóznak, mivel egyre frusztráltabbak lesznek a technikai problémák és a gyűlölködő tweetek miatt.

A jelentében azzal számolnak, hogy a Twitter az Egyesült Államokban, vagyis a platform legnagyobb piacán fogja elveszíteni legtöbb aktív felhasználóját, az előrejelzés szerint pedig a következő két évben 8,2 millió amerikai fogja elhagyni a platformot.

Prognózisuk szerint 2024 végére az amerikai felhasználók száma 50,5 millióra csökkenhet, mely 2014 óta a legalacsonyabb felhasználótábort jelenti. Arra is kitértek, hogy szerintük a kiábrándult felhasználók minden korosztályban előfordulnak majd, különösen a 25 év alatti és a 45 év felettiek körében, akik „nem annyira lojálisak, és kevésbé hajlandók elviselni a lealacsonyító élményt”.