Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

A Netflix után a TikTok is belevág a játékbizniszbe

A játékok tesztelése már hónapokkal ezelőtt elkezdődött, így hamarosan hivatalos bejelentés is érkezhet az ügyben.

...svg content...Fotó: Pixabay
Smart

Szabó Kata

Szerkesztő

A Financial Times információi szerint a TikTok hamarosan belép a játékpiacra. Mint a weboldal rámutatott, a platform hamarosan egy, a rövid videóknak szentelt fület fog bevezetni, egy másikat pedig az elérhetővé tenni kívánt címeknek.

Amennyiben az információk helyesek, a felhasználók az alkalmazás főoldalán egy külön szekcióban érhetik majd el a játékokat. A címeket listázó fülön a plusz bevétel reményében hirdetések is megjelennek majd, a felhasználóknak pedig arra is lehetőségük lesz, hogy extra tartalmakra fizessenek elő. Soron kívül Küszöbön az új gázszerződés Törökországgal – Szijjártó Isztambulban tárgyal

A Financial Times úgy tudja, a TikTok épp a játékpiacon tapasztalattal rendelkező embereket kutatja, a már érkezők mellett jelenleg is 20 nyitott pozícióra keresik a jelentkezőket.

A lapnak nyilatkozó források szerint a ByteDance, a TikTok tulajdonosa már régóta fejleszt eredeti játékokat, így eddig még kiadatlan címeket szeretne a felhasználók elé tárni. Érdemes megemlíteni, hogy a Douyin, a platform kínai változata már 2019 óta rendelkezik játékokkal.

A Financial Times megkeresésére a TikTok csak egy rövid válasz küldött, melyben elmondták, hogy folyamatosan keresik a módját annak, hogyan gazdagíthatják a platformot, és rendszeresen tesztelnek új ötleteket, amelyekről úgy gondolják, hogy hozzáadott értéket jelenthetnek a felhasználók számára.

Remek időzítés

Amennyiben valóban ez az irány a TikTok számára, úgy a cég a Netflixből meríthet ihletet, amely kezdetben szintén csak egy dologra, a videostreamingre koncentrált, majd később a játékpiac irányába is nyitni kezdett.

A TikTok időzítése vélhetően nem a véletlen műve, hiszen a konkurencia szép lassan a kifulladás jelezi mutatja, hiszen a Facebook is bezárja Gaming alkalmazását, míg a Google szintén nemrég jelentette be a felhőalapú játékszolgáltatást nyújtó Stadia végét, amelyet három éve még a játékipar forradalmasítójaként jellemeztek.