Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Nagyot megy a K&H applikációja: 100 ezer jegy kelt el szeptember végéig

Elégedett lehet a K&H, mert a mutatók szerint rengetegen élnek a lehetőséggel, amikor tömegközlekedési jegyet szeretnének vásárolni.

...svg content...Fotó: Facebook/BKK - Budapesti Közlekedési Központ
Belföld

Szabó Kata

Szerkesztő

Újabb fontos állomáson vannak túl a K&H-sok. A pénzintézet mobilapplikációjában idén eladott tömegközlekedési jegyek száma szeptember végéig 100 ezer fölé nőtt, ami 45 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, tehát egyre népszerűbb ez a K&H+ funkció az appon belül. Az alkalmazást már több mint 83 ezren használják, ami 23 százalékkal magasabb az egy évvel korábbi létszámnál.

A pénzintézet a jövőben újabb és újabb, mind banki, mind nem banki szolgáltatással bővíti az alkalmazásban elérhető választékot. Megy előre a digitális vonat a K&H-nál: a mobilbank K&H+ részében elérhető közlekedésijegy-vásárlás maga mögött tudja az újabb mérföldkövet. Soron kívül Donald Trump ismét felhívta Orbán Viktort

100 ezer és 220 ezer felett

A K&H+-ban idén eladott virtuális tömegközlekedési jegyek száma szeptember végére meghaladta a 100 ezret. A múlt év azonos időszakához képest ez jelentős, 45 százalékos növekedést jelent. A 2020 őszén indult K&H+-ban eddig összesen 220 ezer közlekedési jegy kelt el 273 millió Ft forint értékben.

“A jelentős éves szintű növekedés egyrészt köszönhető annak, hogy az idén bővült a jegypaletta. A Budapesti Közlekedési Központ által 30 és 90 perces időalapú jegyei a tavaszi megjelenés után nem sokkal már elérhetőek voltak a sima jegyek mellett a K&H+-ban” – közölte Árva András, a K&H lakossági szegmensért felelős marketingvezetője, aki azt is elmondta, hogy a látványos bővülés magyarázható azzal is, hogy jelentősen nőtt a K&H+-t használók tábora. „Idén szeptember végén 83 ezer regisztrált használója volt az appnak, szemben az egy évvel korábbi 68 ezerrel, azaz 23 százalékkal nőtt a számuk tizenkét hónap leforgása alatt.”

A K&H+ mellett a mobilbankon belül elérhet többi szolgáltatás népszerűsége is növekszik, egyre többen kötnek például kötelező felelősségbiztosítást az autójukra az alkalmazáson keresztül. “A jövőben maradunk ezen az úton” – mondta Árva András, utalva arra, hogy egyre szélesebb lesz a paletta, azaz bővülni fog az elérhető banki és nem banki szolgáltatások választéka.

A cél egy digitális alapokra épülő, mobilról elérhető teljes pénzügyi ökoszisztéma kialakítása: ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy hosszabb távon minél több banki és nem banki szolgáltatás legyen elérhető az applikáción keresztül.

Nagy Mártont idegesíti, amikor a reptér visszavásárlását kritizálják

Nagy Márton nagyon is elégedett a Liszt Ferenc Repülőtér visszavásárlásával, amit aranytartaléknak is tart.

Donald Trump ismét felhívta Orbán Viktort

Donald Trump rövid időn belül másodszorra hívta fel Orbán Viktor miniszterelnököt, akivel minden bizonnyal elsősorban az ukrajnai helyzetről tárgyalt.