Novemberben olcsóbb előfizetés jön a Netflixre – reklámokkal
Az új csomag, amely egyelőre Magyarországon még nem lesz elérhető, óránként 4-5 percnyi reklámot fog tartalmazni a szolgáltató szerint.
Csütörtökön a Netflix bejelentette, novemberben egy új, reklámokkal ellátott előfizetési opcióval fognak jelentkezni tucatnyi országban, hogy újra növekedésnek indulhassanak. A Basic with Ads előfizetés az Egyesült Államokban havi 7 dollárba, azaz kb. 3000 forintba fog kerülni.
Az AFP idézte Greg Peterst, a Netflix ügyvezető igazgatóját: „Az időzítés remek, mivel a szórakoztatóipar szempontjából kulcsfontosságú mérföldkőhöz érkeztünk, a streamingszolgáltatók előfizetései ugyanis megelőzték a kábeles csatornákat nézettségben az Egyesült Államokban.”
Az új csomaggal, mely Magyarországon egyelőre nem elérhető, a platformon jelen lévő szinte összes műsort meg lehet majd nézni, amelyeket még nem, azokról folynak a tárgyalások. A reklámok 15-30 másodpercesek lesznek.
„Nagyon könnyed reklámterhet akarunk a felhasználókra róni, 4-5 percről van szó óránként és arra törekszünk, hogy a nézők ne ugyanazt a reklámot lássák folyton” – mondta Peters.
A reklámok bevezetését sokáig megúszó Netflix a streamingszolgáltatók között gyorsan cselekedett ezzel a lépéssel, miután a szegmensben egyre intenzívebb a csata, a felhasználókat pedig kínozza az egekbe szökő infláció.
A Netflix és a Disney+ az olcsóbb, de reklámokkal tarkított előfizetésekkel a hagyományos televíziós csatornákat igyekeznek megfosztani nézőktől, miközben szakértők szerint hatalmas lehetőséget jelentenek a hirdetők számára.