Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Év végére több mint 100 Penny-áruház újul meg

A nyár folyamán közel 30 üzletet alakítanak át országszerte; augusztusban számos vidéki település, többek között Gyál, Hatvan, vagy éppen Kiskőrös PENNY-boltjai is megújulnak.

...svg content...Fotó: Penny
Belföld

Takács Petra

Szerkesztő

Az idei évben már 73 üzletben valósult meg a PENNY 2020 végén indult nagyszabású üzlethelyiség-megújítási és korszerűsítési projektje, természetesen összhangban az áruházlánc tavalyi rebrandingjével. A nyár folyamán közel 30 üzletet alakítanak át országszerte; augusztusban számos vidéki település, többek között Gyál, Hatvan, vagy éppen Kiskőrös PENNY-boltjai is megújulnak.

Magyarország egyik vezető áruházlánca tovább erősíti és újítja a márkát, ezáltal folyamatosan növelve hazai piaci szerepét. A tavalyi esztendő a repozicionálásról és a rebrandingről szólt, a nagyszabású projektnek az üzlethelyiség-megújítási program 2020 év végi indulása teremtett alapot – utóbbi jelenleg is intenzíven zajlik. Soron kívül Korlátozottan ugyan, de újraindult a vasúti közlekedés a Déli pályaudvaron

„Nálunk, a PENNY-nél a nyári szünet alatt sincsen megállás, most is gőzerővel azon dolgozunk, hogy üzleteink hangulata és árukínálatunk még vonzóbb legyen a vásárlóink számára. Az elsődleges célunk a fogyasztók igényeinek maximális kielégítése. Év végére 227 üzletünk nagy része megújult vásárlói térrel és jelentősen bővített kínálattal várja majd kedves ügyfeleinket, ráadásul áruházláncunk egy újabb egységgel is bővül ősszel, Hajdúsámsonban” – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.

A tavalyi évben a vállalat 35 millió eurót fordított a fenti célokra, idén 52 millió euró szerepel az vásárlói tér-megújításra vonatkozó költségvetésben. Jövőre várhatóan további 35 millió forint áll rendelkezésre a magyarországi üzletek további korszerűsítésére.

Fotó: Penny

Az üzletterek felújításával egy időben az árukínálat is frissül és bővül, hogy még jobban megfeleljen a változó vásárlási szokásoknak. Az PENNY számára kiemelten fontos, hogy folyamatosan és gyorsan reagáljon a vásárlói igényekre, ezért a rendszeres felmérések és visszajelzések figyelembevételével alakítja a szezonális aktivitásokat és promóciókat. Az már most látható, hogy a megújult üzletekben a vevők gyorsabban megtalálják a keresett termékeket. Ráadásul az „újjászülető” egységekben immár helyet kapnak az úgynevezett egészségszigetek is, amelyeknél az egészséges táplálkozáshoz kapcsolódó árucikkek, valamint a különböző ételérzékenységeknek megfelelő termékek találhatók, legyen szó bio zöldségről-gyümölcsről, hűtött laktózmentes vagy vegán termékekről, illetve más gluténmentes, bio vagy energiacsökkentett termékekről.

A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta van jelen Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 227 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 4700 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal fenntartott kapcsolataira. Új beruházásaival, terjeszkedésével folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az áruházlánc a kezdetek óta elkötelezett a vállalati társadalmi és környezeti felelősségvállalás iránt, ezért folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok életminőségének javítása.

Vitályos Eszter Magyar Péternek: „Te beszélsz, aki lenézed a nőket”

Vitályos Eszter kormányszóvivő videón keresztül üzent Magyar Péternek, a Tisza Párt elnökének.