Amíg senki nem figyelt, eltűnt egy szponzor a Ferrariról
A mostani hétvégén megtört a több mint féléves csend, és újra felbőghettek végre a V6-osok: visszatért a Forma-1.
A mostani hétvégén megtört a több mint féléves csend, és újra felbőghettek végre a V6-osok: visszatért a Forma-1. A koronavírus-járvány miatt négy hónapot csúszó szezon Ausztriában veszi kezdetét, egyúttal azonban egy furcsa dolgot már észre lehetett venni.
A Ferrari a hétvége eddigi része során inkább küszködött, sehogy sem tudtak felzárkózni az élmezőnyhöz az első két szabadedzés alatt. A tűzpiros autón azonban van némi hiányosság, ugyanis a Weichai nevű szponzoruk logója látványosan hiányzik, helyette a Radiobook feliratot lehetett felfedezni.
Aki esetleg nem ismerné, a Weichai egy kínai székhelyű vállalat, akik főként autók és hajók számára biztosított dízelmotorok előállításában, eladásában, valamint azok kutatásában és fejlesztésében jeleskednek. Kínában a legnagyobbnak számítanak az iparágon belül, de többségi tulajdonosok az olasz Ferretti Csoportban is
A kínai márka a barcelonai téli tesztek során még ott díszelgett a Ferrari orrán, közvetlenül a halo előtt, viszont a Red Bull Ringen már nem ez a helyzet. A Weichai már 2013 óta a Ferrari szponzora volt, azonban a kapcsolatnak hirtelen, a Kínai Nagydíj lefújása után vége szakadt, ugyanakkor nem ok nélkül.
Ezen felül a Mission Winnow logója sem lesz látható a Ferrarikon, de erre már láthattunk korábban példát. A Mission Winnow a Phillip Morris International által létrehozott, lényegében kizárólag marketing tevékenységet végző vállalat, akiken keresztül az olaszokat szerették volna szponzorálni, mivel a Forma-1-ben szigorú tiltások vonatkoznak a dohánytermékek gyártásával foglalkozó reklámtevékenységekre.