Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Újabb óriásmárka bojkottálja a Facebookot

Már globális brandek egész sora csatlakozott a Facebook és Instagram platformjai elleni bojkotthoz, amiért nem tudják megfelelően kiszűrni a gyűlöletkeltő és álhírnek tekinthető tartalmakat.

Smart
Author image

Nagy Noel

Szerkesztő

Már globális brandek egész sora csatlakozott a Facebook és Instagram platformjai elleni bojkotthoz, amiért nem tudják megfelelően kiszűrni a gyűlöletkeltő és álhírnek tekinthető tartalmakat.

Ahogyan arról korábban mi is beszámoltunk, több más cég mellett a Coca-Cola és az Unilever is bejelentette, felfüggesztik egy bizonyos időre a közösségi média felületeken történő hirdetéseiket, amíg nem találnak megoldást a tech cégek a súlyos, olykor a valóságban drasztikusan is megnyilvánuló problémára. Soron kívül Máv: éjszaka helyreállhat a Déli pályaudvart érintő vonalak menetrendje

Az Engadget jelentése szerint a Sony konzolmárkája, a PlayStation is csatlakozik a bojkotthoz, így ők sem fognak marketing tevékenységet folytatni az érintett platformokon. A PlayStation egy hivatalos közleményben indokolta meg a döntését:

https://liner.hu/a-facebook-alapitoja-az-otthoni-munkaban-latja-a-munkavegzes-jovojet/

„A #StopHateForProfit kampány melletti elkötelezettségünk jegyében július végéig globálisan felfüggesztjük a Facebook és Instagram tevékenységeinket, köztük a hirdetéseket és a nem-fizetett tartalmak gyártását. Mi csakis a jóért dolgozunk (és játszunk)”

áll a közleményben.

Az említett #StopHateForProfit névre keresztelt bojkotthoz már több mint 300 brand csatlakozott, és a kampány szervezői még szélesebb körben ki akarják terjeszteni. Az eddigiek során a Facebook nem reagált érdemben a bojkottra, állítólag a vezérigazgató-helyettes annyit mondott csak, hogy pénzügyi nyomásra nem fognak az eddigi módszereiken változtatni.

Ami meglepő lehet, hogy a rengeteg bojkottáló cég ellenére nem fogja különösebben megsínyleni a Facebook az egészet, ugyanis a 25 legtöbbet költő vállalat közül csak néhányan függesztették fel reklámtevékenységüket ideiglenesen, viszont az átlagemberekben kialakult képben jelentős csorba esik a közösségi média óriás szempontjából.

https://liner.hu/elo-adasban-raboltak-ki-a-cnn-brazil-riporternojet/