Phil Spencer azt akarja, hogy a Starfield legyen minden idők legnépszerűbb Bethesda játéka
Phil Spencer, a Microsoft játékokért felelős feje közölte, azt akarja, hogy a Starfield legyen a Bethesda eddigi legtöbbet játszott játéka.
A Bethesda, mely mögött olyan címek állnak, mint a The Elder Scrolls V: Skyrim, melyből 2011-es debütálása óta már több mint 30 millió példányban fogyott, egy olyan projektbe vágott bele, mely ha úgy sikerül, ahogy azt a stúdiótól elvárjuk, akkor akár az évtized játéka is lehet.
A stúdió következő RPG-je ugyanis egy egészen új típusú kalandra hívja majd a játékosokat, mivel bár kifejezetten hasonló lesz a Skyrimhoz – belső nézet, interaktív világ, és a mindent elsöprő monumentális jelenetek –, mégis egy sci-fi játékról beszélünk, és olyan valóságos tudományos szálakat fog bevetni a történetben, melyre eddig talán még nem volt példa.
Habár a Bethesda korábban megjelent játékai megjelentek PlayStation-ön, és igen komoly bevételt is hoztak a konzolos játékosok miatt, miután a Microsoft felvásárolta a stúdiót, az is kiderült, hogy PS-re már garantáltan nem fog megjelenni a Starfield, hanem Xbox-exkluzívként jelenik meg Xbox Series X és S konzolokra, valamint PC-re.
Spencer egyébként azt is megosztotta, hogy tüzetesen megvizsgálták a legnépszerűbb címeket, köztük a Halo és a Forza 5 statisztikáit, és eldöntötték, olyan módon fogják fejleszteni a Starfieldet, hogy az „minden idők legnépszerűbb Bethesda játéka legyen”.