Már több mint 25 millió előfizetővel büszkélkedhet a Microsoft Game Pass
Az Activision Blizzard felvásárlásával pedig csak tovább emelkedhet ez a szám.
A nap egyik legnagyobb híre kétségkívül az volt, hogy a Microsoft bejelentette, a 2023-as pénzügyi évben felvásárolja az Activision Blizzardot, ez pedig igen nagy hatással lehet majd a Game Pass-előfizetők számának gyarapodására is. Az all-you-can-play jellegű Game Pass már több mint 25 millió előfizetővel büszkélkedhet, mely közel 39 százalékos növekedést jelent az előző évi 18 millióhoz képest.
Habár a Microsoft egyelőre nem közölte, hogy milyen megoszlásban van ennyi előfizetője, azaz nem derült ki, hogy a 25 millió előfizető közül hányan használják PC-n, Xboxon, vagy éppen mindkettőn, ez a szám már önmagában is igen jelentős előrelépés a vállalat számára.
S bár ez tényleg egy hatalmas ugrás az előfizetők számában, a Microsoft még ezzel sem igazán elégedett: a 2021 júniusában zárult pénzügyi évre vonatkozóan ugyanis kicsit túlzottan pozitív előrejelzést fogalmaztak meg, és azt akarták elérni, hogy 48 százalékkal növekedjen az előfizetők száma, ehhez képest „csak” 37 százalékot sikerült elérniük – írja az Engadget.
De ha ezt vesszük alapul, nem is olyan meglepő, hogy a Microsoft meglépte az Activision Blizzard-üzletet, hiszen már a bejelentéskor világossá tették: minden Activision Blizzard játék bekerül a Game Passba is, ezzel pedig valljuk be, sokkal vonzóbb az a 10 dolláros havidíj, ha tudjuk, hogy olyan játékok várnak ránk, mint a Call of Duty vagy a World of Warcraft.