Lerohanták a vásárlók a fehérneműből arcmaszkot gyártó céget
A Japánban kifejezetten népszerűnek számító Uniqlo nevű divatcég vezetői talán maguk sem gondolták, hogy új termékük ekkora népszerűségnek örvend majd.
A Japánban kifejezetten népszerűnek számító Uniqlo nevű divatcég vezetői talán maguk sem gondolták, hogy új termékük ekkora népszerűségnek örvend majd.
Számos más országhoz hasonlóan Japánban is kötelezővé tették a maszkok zárt térben történő használatát, sőt sok helyen még nyílt térben is kifejezetten ajánlják azt az emberek számára. Épp ezért örültek meg nagyon a divatvilág szerelmesei amikor az Uniqlo bejelentette, hogy népszerű fehérnemű kollekciója nyomán, ugyanabból az anyagból arcmaszkok gyártásába kezd.
Azzal azonban vélhetően nem számoltak, hogy az értékesítés első napján emberek tömegei indulnak útnak, hogy beszerezzék a minőségi fehérneműk anyagából készült maszkokat. Sokakat az eső sem tántorított el, volt, aki több órát várakozott arra, hogy sor kerüljön rá, és végül a kívánt termékkel a táskájában indulhasson haza.
A helyi üzletek mellett a webáruház forgalma is jelentősen megnövekedett, olyannyira, hogy átmenetileg elérhetetlenné is vált a nagy számú vásárlóközönség miatt. Talán ennek fényében nem meglepő, de több helyen az utolsó darabig mindent eladtak, így voltak, akik csak csalódottan távozhattak.
Nekik sem kell azonban sokáig szomorkodniuk, ugyanis a vállalat megígérte, hogy a megnövekedett kereslet miatt amennyire csak lehet, felgyorsítják a gyártási folyamatokat.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem mindenki a divat iránti rajongás okán örült meg a hírnek, ugyanis Japánban az elmúlt hetekben hiánycikké vált az arcmaszk, így az emberek igyekeznek megragadni minden beszerzési lehetőséget.
Kapcsolódó hír: