Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Óriási siker lett az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Friday akciója

A két webáruház november 19-i Black Fridayének keretében a magyarok 10,13 milliárd forint értékben költöttek.

...svg content...Twenty20
Belföld
Author image

Kulcsár Péter

Szerkesztő

Az ajánlatok böngészésével átlagosan 11 és fél percet töltöttek a hazai vásárlók, a rendelések átlagos értékét pedig Budapesten 57 210 forintban, Hajdú-Bihar megyében 47 886 forintban, Pest megyében pedig 47 467 forintban határozták meg.

Az idei Black Friday országos átlagos kosárértéke bruttó 61 022 forint volt, de az egyik megyéből valaki csaknem bruttó 3,5 millió forintért rendelt mintegy száz terméket, amelyek között a karácsonyi ajándéktól az irodai szoftverekig egy sor különböző árucikk megtalálható volt – írta a Portfolio. Soron kívül 2025-től kétéves Airbnb-moratórium lép életbe Budapesten

A 10,13 milliárd forint értékben történő vásárlás során mintegy 420 140 darab terméket értékesítettek, ami 175 százalékkal jobb teljesítményt, mint amennyit a tavalyi fekete pénteki akció során mértek.

A normál méretű termékekre vonatkozó fekete pénteki rendelések kiszállítását idén 10 napon belül, a háztartási nagygépekét pedig 14 napon belül vállalja saját forgalmazású termékek esetében az eMAG.

A legnépszerűbb termékkategória a háztartási eszközök és tisztítószerek voltak, ezekből 79 ezer darabot vettek meg, a második helyre pedig a baba/mama és játék csoportba sorolt termékek kerültek, ezekből 57,7 ezer darabot rendeltek, míg IT eszközökből 34 ezer darab fogyott.