Kiderült, hogyan teljesített az X-Faktor második adása az Eb-döntőhöz képest
Újabb nézettségi adatokat közölt az RTL Magyarország, amiből azt is megtudhattuk, hogy az X-Faktor továbbra is jól teljesít.
A tehetségkutató showműsor 10. évadának második adása a fő célcsoportban és a teljes lakosságban is a hét legnézettebb, míg összesítésben az idei év második legnézettebb műsora lett a 18-49 évesek körében – írja az RTL Magyarország a közleményében.
Az elmúlt egy év legerősebb hetével, 17,4%-os közönségaránnyal nyerte a 41. hetet az RTL Klub (utoljára 2020. 40. hete hozott ennél magasabb prime közönségarányt). A csatorna magabiztosan hozta a hétköznap estéket, köszönhetően a Keresztanyunak és a Survivornak. A saját gyártású sorozat heti átlagban 15,5, míg a túlélőshow átlagosan 16,7%-kal futott a fő kereskedelmi célcsoportban.
L.L. Junior és felesége őszintén beszéltek a különköltözésről, így állnak most
Szerda este az RTL Klub adott otthont az ellenzéki miniszterelnök-jelöltek vitájának. A két politikus összecsapása a fő kereskedelmi célcsoportban 17,2%-os közönségaránnyal futott, a teljes lakosságból 816 ezren követték figyelemmel a másfél órás élő vitát – hétköznap este utoljára a foci Eb alatt néztek ennyien televízióműsort ebben a célcsoportban. A vitaműsor videóindításainak száma hétfő reggel 35 ezer felett járt az RTL Most-on.