Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Kiderült, hogyan teljesített az X-Faktor második adása az Eb-döntőhöz képest

Kiderült, hogyan teljesített az X-Faktor második adása az Eb-döntőhöz képest

Kiderült, hogyan teljesített az X-Faktor második adása az Eb-döntőhöz képest
Fotó: RTL Magyarország

Újabb nézettségi adatokat közölt az RTL Magyarország, amiből azt is megtudhattuk, hogy az X-Faktor továbbra is jól teljesít.

A tehetségkutató showműsor 10. évadának második adása a fő célcsoportban és a teljes lakosságban is a hét legnézettebb, míg összesítésben az idei év második legnézettebb műsora lett a 18-49 évesek körében – írja az RTL Magyarország a közleményében.

A cikk a videó után folytatódik

Az elmúlt egy év legerősebb hetével, 17,4%-os közönségaránnyal nyerte a 41. hetet az RTL Klub (utoljára 2020. 40. hete hozott ennél magasabb prime közönségarányt). A csatorna magabiztosan hozta a hétköznap estéket, köszönhetően a Keresztanyunak és a Survivornak. A saját gyártású sorozat heti átlagban 15,5, míg a túlélőshow átlagosan 16,7%-kal futott a fő kereskedelmi célcsoportban.

L.L. Junior és felesége őszintén beszéltek a különköltözésről, így állnak most

Szerda este az RTL Klub adott otthont az ellenzéki miniszterelnök-jelöltek vitájának. A két politikus összecsapása a fő kereskedelmi célcsoportban 17,2%-os közönségaránnyal futott, a teljes lakosságból 816 ezren követték figyelemmel a másfél órás élő vitát – hétköznap este utoljára a foci Eb alatt néztek ennyien televízióműsort ebben a célcsoportban. A vitaműsor videóindításainak száma hétfő reggel 35 ezer felett járt az RTL Most-on.

Pénteken véget ért a Survivor. A 35 epizódos évad 15,2%-os átlagos közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében, a műsor az RTL Most-on közel 2 millió videóindítással, a kapcsolódó shortformok pedig csaknem 1,5 millió videóindítással büszkélkedhetnek.

Nagyot ment az X-Faktor

Szombat este jött, látott és kiütéssel győzött az X-Faktor. A tehetségkutató showműsor második adása a fő célcsoportban 35,7%-os közönségarányt ért el, a teljes lakosságból csaknem 1 millió 130 ezren nézték a jubileumi évad második válogatóját. Ezzel az eredménnyel a második adás az év második legnézettebb műsora lett a 18-49 évesek körében, nézőszámban pedig megelőzte az Eb döntőt is! Az epizód az online térben is jól teljesített: az RTL Most felületén hétfő reggelig 110 ezer videóindítást regisztrált a műsor és ezzel a hét legnézettebb online tartalma lett a platformon.

Az X-Faktor után kezdődő Életünk története a 18-49-es korosztályban 12,3%-os közönségarányt hozott. Összeségében a szombat estét az RTL Klub (18-49-ben) 28,6 SHR%-kal nyerte a legfőbb riválisával szemben, amely 11 SHR%-ot ért el.

Az idei évben az RTL Klub már 206 nyert estét tudhat magáénak a fő kereskedelmi célcsoportban, több mint háromszor annyit, mint vetélytársa.