Jelentős átalakulás várható a Lidlnél, ezekre az újításokra számíthatunk
Ősszel érkeznek a Lidl polcaira az újdonságok, melynek keretében a magyar borászatok termékei kerülhetnek előtérbe.
Ha a világot nem is váltotta meg, de látványosan sokat tett a borászatok és pincészetekismertségéért, sikeréért a Lidl, amely saját hálózatán keresztül juttatja el a magyar termelők borait a külpiacokra.
A diszkontlánc 2020-ban rekordot döntött a borexport tekintetében, hiszen éves szinten 25 százalékos növekedést produkálva 6,3 milliárd forint értékben értékesített magyar borokat a külpiacokon. Ez az érték a teljes magyar palackos borexport 33 százalékát jelenti, így pedig a vállalat nem csak megőrizte, de tovább erősítette a Magyarország legnagyobb borexportőre címét – derült ki a Napi.hu riportjából.
Az áruházlánc kiváló, neves pincészetek közreműködésével készült saját házasítású borokat is kínál. Idén a „TOP100 magyar bor” kiadványba is beválogatták a szakemberek a Lidl saját házasítású borait, így a Bock Cultus Cuvée-t, a Sárkányos Cuvée-t, és a Grand Tokaj száraz furmintot.
Ezek mellett a sajátmárkás pezsgő, a Pannon Imperial Extra dry és a szintén sajátmárkás Tokaji Amethyst Szamorodni is megtalálható a listán. A kiadványban szereplő nedűk közül több is kapható az üzletekben.
Ami ennél is fontosabb, hogy október 4-től elérhető a Lidl boltjainak polcain a magyar borok legújabb kínálata és a magyar szüreti borcsomag, amelyek jelentős árkedvezmények mellett teszik elérhetővé mind a jól ismert, mind pedig a kisebb családi pincészetek, borászatok legvonzóbb termékeit.