Megszűnik a Lidl és a Telekom mobilos márkája
Szakított a Lidl és a Telekom, így megszűnik a Blue Mobil, ami egykoron a pre-paid piac vezetőjének számított.
November 1-jétől a lakossági ÁSZF-e szerint nyújtja tovább a Blue Mobile ügyfelek számára a mobilszolgáltatást a Magyar Telekom, ezzel a Lidl diszkontlánccal karöltve 2012-ben bevezetett pre-paid konstrukció a jelenlegi formájában megszűnik – adta hírül a HWSW informatikai magazin.
A Blue Mobile pályafutása 2012. február 1-jén kezdődött, amikor a Magyar Telekom és a Lidl bevezette a piacra a kifejezetten az áruházlánc vásárlóit célzó szolgáltatást. Az induláskor 150 üzletben elérhető konstrukció a piac akkori legkedvezőbb díjszabású pre-paid csomagjának számított, 33 forintos egységes perc- és SMS-díjával.
A Blue Mobile egy egyszerűbb márkázott konstrukciónak számított, az ügyfelek 30-as előhívójú számot kaptak, induló csomagot azonban a Telekomnál nem, csupán a Lidl áruházakban lehetett vásárolni.
A feltöltést a megszokott módszerek mellett a Lidl kasszáinál is lehetett kérni – ez utóbbi lehetőség 2022. január 31-ig még maradni fog, a Lidlnél azonban már a hónap elején lekerültek a polcokról a Blue Mobile SIM csomagok.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legutóbbi adatsora szerint Magyarországon megközelítőleg hárommillió pre-paid kártyával bonyolítanak ma hívásokat, szemben a mintegy 6,7 millió post-paid előfizetéssel.