Eltűnik a Netpincér Magyarországról, új nevet kap az étel-házhozszállítási cég
Vadonatúj arculattal Foodpanda néven lesz elérhető Magyarországon szeptember végétől kezdődően a Netpincér.
A magyar alapítású Netpincér 1999 óta működik, és 2016-ban lett a világszerte több mint 50 országban jelenlévő Delivery Hero vállalatcsoport tagja. Mára a Netpincér nem csak ételt szállít ki, hanem bármit, amelyre a vásárlónak szüksége lehet, részben emiatt döntöttek a márka újrapozícionálása mellett.
Természetesen a Foodpandával megmarad a cég csaknem 6000 éttermi és üzleti partnere, és továbbra is együtt dolgoznak a több mint 4300 szerződött futárpartnerrel, akikkel a már most több mint kétmilliós rendelői bázist szolgálják ki – írták a közleményben.
Az új márka bevezetéséig Netpincérként vehető igénybe a szolgáltatás. A Foodpanda márkaernyő alatt a cég saját, ma már 7 raktárból szállító élelmiszerüzlet-hálózata, a Netpincér market is átalakul, és a továbbiakban Panda Market néven működik tovább, sőt erős vidéki terjeszkedésbe fog ezzel párhuzamosan – tették hozzá.
Ugyanúgy fog működni tovább a tavaly bevezetett webes és mobilapp platform is, amely szeptember végétől a Foodpanda.hu felületen és Foodpanda alkalmazáson keresztül lesz elérhető, de egyelőre NetPincérként is ugyanúgy rálelhetnek a felhasználók.
„A Foodpanda növekedni és terjeszkedni fog Magyarországon: több száz új munkahelyet tervezünk létesíteni, és több ezer új futárpartnernek kívánunk munkát biztosítani több milliárd forintos, már beütemezett befektetéssel” – mondta a Delivery Hero Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, Patai Zoltán.