Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

A ruhaipar felélesztését célozta meg az egyik legnagyobb divatcég

A koronavírus-járvány miatt bevezetett lezárások és korlátozások a ruhaiparra is negatív hatást gyakoroltak, ezért a C&A bejelentette, 2028-ig érvényes stratégiáját másként alkalmazza, mint ahogyan az eddigieket szokta.

...svg content...Unsplash
Külföld
Author image

Kulcsár Péter

Szerkesztő

Az új stratégia értelmében a cég a vásárlók fenntarthatóságot támogató lehetőségeit kívánja kibővíteni. Az alapanyagok 100 százalékát fenntartható forrásokból szeretnék beszerezni, míg 10 termékből 7 termék élettartamát meg akarják hosszabbítani – írta a Portfolio.

Mindezeken túl az egyszer használatos műanyagok 50 százalékát fenntartható alternatívával helyettesítenék, az online boltban és a beszállítói láncban egyaránt. A C&A egyébként az egyik legnagyobb tanúsított biopamut felvásárló a világon, 2020-ra 96 százalékra nőtt az ebből az anyagból gyártott ruhák aránya a cégnél. Soron kívül Küszöbön az új gázszerződés Törökországgal – Szijjártó Isztambulban tárgyal


A C&A Europe vezérigazgatója legutóbbi sajtótájékoztatóján a következőképpen értékelte a jelenlegi helyzetet:

„A #wearthechange szlogennel megkérjük vásárlóinkat, hogy divatos, megfizethető és felelősségteljesen készített ruhákat hordjanak.”

Büszkék vagyunk arra, hogy elértük a 2020-as fenntarthatósági céljaink nagy részét. Ez az, amitovább visz bennünket azon az úton, hogy a fenntarthatóságot az új normává tegyük” – tette hozzá Aleix Busquets Gonzalez, a C&A globális fenntarthatósági igazgatója.