Óriási siker a Honor 50 modellszéria, egyetlen perc alatt 77 millió dollárt kaszáltak
Azzal, hogy a Huawei eladta a saját leányvállalatának számító Honort, hatalmas népszerűségre tettek szert, amiről a legújabb eladási statisztikák is tanúskodnak.
Mivel a Honor már nem tartozik a Huawei kötelékébe, ezért az újonnan piacra dobott készülékek megkapták a Google alapvető szolgáltatásait, így nem véletlen, hogy rövid idő alatt megkedvelték a márkát.
A GSM Arena információi szerint a Honor 50 modellszéria piacra kerülését követő első percben több mint 77 millió dollárnyi profitot generáltak csak Kínában, a nemzetközi megjelenés során pedig még ennél is nagyobb bevétellel számolhatnak.
A Honor 50 és 50 Pro készülékek jelenleg csupán a Távol-Keleten kaphatóak, ám a cég hamarosan Európában, később pedig a tengerentúlon is elérhetővé teszi az okostelefonokat, amelyekkel szó szerint bankot robbanthatnak.
A Honor múlt héten mutatta be a mobiltelefonokat, amelyek rendkívül egyedi specifikációt kaptak, amivel elcsábíthatják magukhoz a konkurens vállalatok felhasználóit.
A Honor 50 széria egyik legjobb darabja kétségkívül a Pro modell lesz, ami egy 6,72 colos, 10-bites AMOLED kijelzőt kapott FHD+ felbontással és 120 Hz-es képernyőfrissítési sebességgel.
A készülék előlapján egy pár szelfikamera látható, egy 32 megapixeles főkamerával és egy 16 megapixeles ultraszéles látószögű szenzorral, valamint a dinamikus képernyőfrissítés is megemlíthető, amivel az üzemidőt jelentősen meg lehet növelni.
Az alapváltozat ezzel szemben 6,57 hüvelykes kijelzővel büszkélkedhet; a Pro-hoz képest a szelfikamera csupán egyetlen lencséből, egy 32 megapixel felbontású egységből áll. A hátlapon található kamerák megegyeznek, mindkét modellnél egy 108 megapixeles főkamera biztosítja a felhasználót arról, hogy a legszebb fotókat és videókat készíthesse.