Átlagosan 120 ezer forintot költenek a magyarok a MediaMarkt Black Friday akcióján
A népszerű áruházban beindult az online Black Friday akció, melynek keretében rengeteg elektronikai cikket értékesítettek.
Black Friday napokat indított a MediaMarkt november 5-én éjfélkor, az indulás után 57 másodperccel történt meg az első vásárlás – egy kedvezményes árú Apple watch S7 talált gazdára Budapesten. Az érdeklődés folyamatos, délelőtt 10 óráig elmondható, hogy több, mint 50%-kal nagyobb értékben vásároltak műszaki cikkeket a webáruházi felületen, mint a tavalyi azonos (szintén Black Friday) időszakban. A megrendelések zöme desktopról érkezett.
A kosárérték átlagosan 120 000 forintot körül alakult. Az indulás óráinak slágertermékei az autós fedélzeti kamerák és a hőszivattyús szárítógépek voltak. Előbbi népszerűsége a cég szerint arra utal, hogy az otthonra szükséges műszaki berendezések mellett elindult a karácsonyi ajándékok beszerzése is. A nap első szakaszában eladott műszaki cikkek 80%-ára nyújtott kedvezményt az áruház Black Friday alkalmából.
„A vásárlók érdekeit szem előtt tartva határoztuk meg az idei akciós időszakra vonatkozó stratégiánkat. Ezért a MediaMarkt Black Novembert tart, ami azt jelenti, hogy számtalan, online és áruházainkban is elérhető akcióval készülünk egész novemberben, hogy minél többen megkaphassák kedvezményes áron azt a terméket, amit szeretnének, ráadásul azzal, hogy több idő jut a vásárlásra, a vásárlóinknak sokkal inkább van lehetőségük tudatos, átgondolt döntéseket hozni, mintha a kedvezmények csupán egyetlen kitüntetett napon lennének elérhetőek.” – mondta Szilágyi Gábor, a MediaMarkt ügyvezetője.
A MediaMarktnál az idei évben úgy készültek, hogy akár egy háromszoros forgalmi csúccsal is késedelem nélkül meg tudjanak birkózni. Az árukészletek feltöltése nyár óta tart, a vállalat 70%-kal bővítette szezonális raktárkapacitását.