Rekordévet zárt, és tovább tapad a legnagyobbakra a Xiaomi
A kínai technológiai óriás bevétele 46,5 milliárd euróra emelkedett 2024-ben, ami jelentős növekedést jelent az előző évhez képest.
A Xiaomi kiemelkedő teljesítményt nyújtott a globális piacon, ami nem csak a bevételi mutatókban, hanem az értékesített készülékek számában is megmutatkozott. A vállalat pénzügyi beszámolója szerint az éves bevétel 35 százalékos növekedést mutatott az előző időszakhoz viszonyítva, elérve ezzel a 46,5 milliárd eurós határt.
Az okostelefonok piacán elért sikereket jól tükrözi, hogy a gyártó 169 millió készüléket értékesített az elmúlt évben, amely eredmény azt is jelentette, hogy a Xiaomi 56 különböző országban került be a három legnépszerűbb okostelefon-márka közé.
A vállalat teljes ökoszisztémája, amely magában foglalja az okostelefonokat, az otthoni okoseszközöket, az elektromos autókat és a viselhető technológiákat, mára jelentős felhasználói bázist épített ki. A havi aktív felhasználók száma elérte a 700 milliót, amelyből 170 millió felhasználó a hazai, kínai piacról származik, írja a GSM Arena.