Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Emiatt indult fogyasztóvédelmi eljárás a Wizz Airrel szemben

Emiatt indult fogyasztóvédelmi eljárás a Wizz Airrel szemben

Emiatt indult fogyasztóvédelmi eljárás a Wizz Airrel szemben
Fotó: A debreceni nemzetközi repülõtér és a Wizz Air légitársaság közös virágkocsija a debreceni virágkarneválon 2022. augusztus 20-án. Több tízezren nézték végig az idei virágkarnevált: tizenhárom színes virágkocsi vonult végig a belvárosból a Nagyerdõbe, köztük különbözõ mûvészeti csoportok 1200 táncosa és zenésze teremtett fergeteges hangulatot. MTI/Balázs Attila

Hivatalosan is bejelentették, hogy fogyasztóvédelmi eljárás indul aWizz Air légitársasággal szemben.

Fogyasztóvédelmi eljárás indult a Wizz Air légitársasággal szemben – tudatta a Igazságügyi Minisztérium (IM) hétfőn az MTI-vel. A tárca közleménye szerint az elmúlt időszakban megnövekedett a Wizz Air Hungary Zrt. légitársasággal szemben a fogyasztóvédelmi hatósághoz benyújtott fogyasztói panaszok száma, amelyek közül több eset a médiában is nagy visszhangot kapott.

A panaszok szerint a légitársaság nem nyújtott tájékoztatást és segítséget járatkésések és járattörlések esetén; nem biztosított szállást és átfoglalást, többletköltséget okozva ezzel az utasoknak; nem válaszolta meg 30 napon belül a fogyasztói beadványokat; valamint emelt díjas telefonos ügyfélszolgálatot működtet, ezzel is megsértve a jogszabályokat és a magyar fogyasztók jogait – sorolták a közleményben.

Emiatt a szakmai irányító IM kezdeményezésére fogyasztóvédelmi hatósági vizsgálat indult a Budapest Főváros Kormányhivatalánál a magyar fogyasztók és magyar családok jogainak védelme érdekében. Az eljárás célja az esetleges jogsértő magatartás feltárása, megszüntetése és szankcionálása, hiszen a jogszabályokat valamennyi vállalkozásnak be kell tartani – írták.

(MTI)