Vizsgálatot indított az MLSZ a jegyértékesítési botrány miatt
A Magyarország-Olaszország mérkőzés jegyértékesítése korántsem ment zökkenőmentesen.
A Magyar Labdarúgó Szövetség közleménye alapján nem az elvártak szerint történt a jegyek értékesítése a partner részéről, ezért haladéktalanul utasították az InterTicketet, hogy fejlesszék a rendszerüket, elkerülve a hasonló fennakadásokat a jövőben.
„A magyar-olasz mérkőzésre augusztus 26-án, pénteken 10 órakor indult a jegyárusítás, és mintegy 200 ezres jegyigénylés mellett délután fél 7-ig értékesítették a rendelkezésre álló mintegy 55 ezer jegyet.”
„Ilyen nagy érdeklődés esetén a jegyértékesítési rendszer mellett működő, a várakozó vevőket sorba állító, ún. előszobamodulra is szükség van. Az erre a célra alkalmazott rendszer a nagy terhelés miatt pénteken nem működött megfelelően, a kiosztott sorszámok kiadásával, kezelésével problémák voltak tapasztalhatók. Ugyanakkor a jegyeladási rendszer óránként mintegy hatezer vásárlót szolgált ki zökkenőmentesen a minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett. „
„Az ilyen hibák – az amúgy is hosszú ideig tartó várakozás mellett – minden érintett személyt jogosan bosszantottak. Érthető módon azok voltak különösen csalódottak, akik a túlkereslet miatt hosszas várakozás után sem juthattak belépőjegyhez.”
„Az MLSZ jelentést és magyarázatot kért a cégtől a fentiekkel kapcsolatosan. A megbeszélések során az InterTicket megerősítette és elismerte, hogy az általuk működtetett „előszobamodul” nem alkalmas ilyen terhelés megfelelő kezelésére, a problémákat ez okozta, és ennek lecserélése feltétlenül indokolt.”
„Az InterTicket vállalja, hogy az eddig alkalmazott sorszámadó modult egy olyan, nemzetközi szinten is széles körben használt alkalmazásra cseréli, amely a lényegesen nagyobb terhelést megbízhatóan kezelve magasabb szinten képes kiszolgálni a szurkolókat a jegyrendszerbe való belépést megelőzően. A cég a megfelelő működés érdekében a szükséges intézkedéseket haladéktalanul megteszi.”
„Az ígéret szerint az új rendszer transzparens és következetes módon fogja kiadni a sorszámokat, a valós érkezési sorrendben fogja beengedni a várakozókat a jegyeladási modulba, és a várakozók státuszáról a résztvevők folyamatos tájékoztatást kapnak a rendszerből.”
„Az MLSZ a saját, illetve a jegyértékesítő partnere nevében elnézést kér mindenkitől, aki kellemetlen és kényelmetlen helyzetbe került a várakozás alatt.”
„Az MLSZ legfontosabbnak azt tartja, hogy a következő mérkőzéstől kezdődően transzparens, kulturált és fogyasztóbarát körülmények között történjen a várakoztatás és a jegyeladás is. A szövetség ezúton is köszöni a szurkolók évek óta tartó támogatását, a rendkívüli érdeklődést a válogatott mérkőzései iránt, valamint a jegyvásárlás során tanúsított türelmet” – írták közleményükben.