Örülhetnek a verekedős játékok rajongói, a Sony új kontrollerrel rukkolt elő számukra
A PS5 konzolokon az adaptív ravaszoknak és a haptikus visszajelzésnek köszönhetően sokkal átélhetőbbek a bunyós párbajok, az új HORI kontroller segítségével pedig tovább javítottak az élményen.
A Street Fighter 5-től a Mortal Kombat 11-en át a Guilty Gear Strive-ig és a Dragon Ball FighterZ-ig számos intenzív verekedős játék beszerezhető PS5-re. Bár ezek a game-ek játszhatóak hagyományos DualSense gamepadekkel is, a játékosok már egy ideje arra várnak, hogy dedikált verekedős kontrollerekkel is kiélvezhessék a virtuális dulakodásokat.
A PlayStation két vadonatúj, a közeljövőben megjelenő, kizárólag PS5-höz készült verekedős játékkiegészítőt mutatott be. Az első a Fighting Commander OCTA 59,99 dolláros áron, amely a HORI weboldalán található termékleírás szerint a 2D-s verekedős játékok és sok más cím elengedhetetlen kelléke.
A DualSense kettős analóg támogatását elhagyva a Fighting Commander hatgombos kialakítással rendelkezik a jobb markolaton, amely az R1 és R2 gombokat a kontroller elülső részére helyezi. Ezen kívül a vezérlő mikrokapcsolókat használ, hogy ultra-rezonáló gombbevitelt, egy testreszabható érzékenységgel ellátott D-Padot, egy Short Throw Analog Sticket és sok más ügyes funkciót kínáljon.
A másik kontroller a Fighting Stick α, amit már 199,99 dolláron kínálnak, és kifejezetten a kompetitív játékosoknak ajánlanak. Az újgenerációs gamepad a HORI HAYABUSA karját és matt felületű gombjait használja, hogy gördülékeny játékmenetet és extra tapadást biztosítson.
Azok számára, akik elégedetlenek az előlapi kialakítással, azoknak jó hír, hogy a Fighting Stick α kinyitható, így egyszerűen kicserélhetőek az alkatrészek, valamint a dizájnelemek is megváltoztathatóak. A kontroller PS5-ön kívül PS4-gyel és PC-vel is kompatibilis, ami azt jelenti, hogy előző generációs konzolokon és számítógépeken egyaránt használható.