Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Új dimenzió a vasúti vendéglátásban, érdemes ellátogatni a Nyugati pályaudvarra

Új dimenzió a vasúti vendéglátásban, érdemes ellátogatni a Nyugati pályaudvarra

Új dimenzió a vasúti vendéglátásban, érdemes ellátogatni a Nyugati pályaudvarra
Shutterstock

A vasúti utasok számára immár a Nyugati pályaudvaron is elérhető a Mol és a MÁV közös, innovatív vendéglátási pilot projektjének legújabb eleme, egy Fresh Corner kávézó, amely a kényelmes és gyors kiszolgálás mellett a friss alapanyagokból készült termékek széles választékát kínálja – közölte a Fresh Corner kiskereskedelmi koncepciót elindító Mol az MTI-vel.

A beruházás költségét üzleti titokra hivatkozva nem hozták nyilvánosságra, ám a vállalat hangsúlyozta, hogy a Nyugati pályaudvari egység a pilotprojekt következő mérföldkövét jelenti a vasúti és pályaudvari vendéglátás fejlesztésében.

A cikk a videó után folytatódik

A Mol hozzátette, hogy a MÁV-val közösen júniusban elindult a bisztrókocsi-szolgáltatás kísérleti jelleggel a balatoni InterCity-ken, emellett a Déli pályaudvaron is tesztelik a kioszkot. „A mostani tesztidőszak eredményei alapján döntenek a jövőbeni lépésekről” – fogalmazott a vállalat, jelezve, hogy a pilotprojekt sikere a további fejlesztések záloga lehet.

A Fresh Corner kiskereskedelmi koncepcióját a Mol tíz évvel ezelőtt indította útjára, és azóta folyamatosan bővül a hálózat Magyarországon: jelenleg több mint 300 helyszínen működik az egység. Idén a második negyedév végére a Fresh Corner teljes hálózata csoportszinten 1356 egységből állt, és a nem üzemanyag-értékesítés aránya – amely a Fresh Corner egységek teljesítményét is magában foglalja – 35,4 százalékot tett ki.

A fejlesztés nemcsak a gyors és minőségi kiszolgálást erősíti, hanem hozzájárul a vasúti pályaudvarok modernizációjához, így a Mol és a MÁV együttműködése új mércét állíthat a hazai pályaudvari vendéglátásban.

Liner/MTI