Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

ÉLŐ

Clouds
Budapest 21
Dollár
371,53 Ft
Euró
397,50 Ft
Font
470,04 Ft
Bitcoin
64,305 $

Valóságshowkhoz igazítja játékkínálatát a Netflix, a streamingóriás elárulta jövőképét

Valószínűleg nem mindenki fog ezzel egyetérteni, ám a piac diktál, a Netflix pedig alkalmazkodik.

...svg content...Fotó: unsplash | illusztráció
Smart

Bense Róbert

Szerkesztő
TÉMÁK

A Netflix folyamatosan bővíti játékválasztékát, nemrég pedig bejelentették, hogy idén nyáron újakat is piacra dobnak. Mostanra az is kiderült, hogy az interaktív játékok a legkedveltebbek a felhasználók között.

„A sorozatok- és filmek világának kibővítése a legnagyobb lehetőségünk a játékokban” – írta Leanne Loombe, a Netflix külső játékokért felelős vezetője. „Nagy sikert arattunk az olyan fikciós játékokkal, mint a Selling Sunset, a Perfect Match és a The Ultimatum” – tette hozzá. Soron kívül Fegyveres őrizet mellett nézhette meg Orbán Viktor a még be nem mutatott Mercedeseket

Sok ilyen kezdeményezés olyan, mintha csak hozzá lenne csapva a szolgáltatáshoz, ám a Netflix elkezdte komolyan venni az együttműködést és a fejlesztésekben való aktív részvételt is. Ráadásul felismerték, hogy a játékok kapcsán a nézők elkezdik keresni a hasonló tartalmakat is a platformon.

A valóságshowk ráadásul még mindig az egyik legnépszerűbb és legegyszerűbb szórakoztatási formát nyújtják, gyártásuk pedig nem kerül annyiba, mint egy sorozaté, vagy egy filmé. Az adások mindemellett bővelkednek drámai pillanatokban, amik vírusként söpörnek végig a közösségi médián.

Így kézenfekvő, hogy ehhez is igazítják a játékokat, illetve fordítva. Loombe szerint ezzel gyakorlatilag összekötik a játékot és a tévézést, anélkül, hogy platformot kellene váltani, ami hatalmas előnyt jelenthet – írja a TheVerge.