Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

$(document).on('click', '.menu-bar-icon', function(e) { e.preventDefault(); var $menu = $('.ham-menu'); var $mi = $('.menu-bar-icon .m-icon'); var $xi = $('.menu-bar-icon .x-icon'); if ($menu.is(':visible')) { $menu.hide(); $xi.hide(); $mi.show(); $('body').removeClass('menu-open'); } else { $menu.show(); $mi.hide(); $xi.show(); $('body').addClass('menu-open'); } }); $(document).on('click', '.ham-close', function(e){ e.preventDefault(); $('.ham-menu').hide(); $('.menu-bar-icon .x-icon').hide(); $('.menu-bar-icon .m-icon').show(); $('body').removeClass('menu-open'); });

Ultrarealisztikus embereket jeleníthetnek meg a Unity révén a videojátékokban

Ultrarealisztikus embereket jeleníthetnek meg a Unity révén a videojátékokban

Ultrarealisztikus embereket jeleníthetnek meg a Unity révén a videojátékokban
Unity

A Unity Technologies felvásárolja a Ziva Dynamicsot, melynek köszönhetően gépi tanulás és biomechanika segítségével minden eddiginél valósághűbb karakterek kerülhetnek a virtuális térbe.

A Unity engine-je a világ egyik legnépszerűbb játékmotorja, amit az indie fejlesztők és az AAA stúdiók egyaránt használnak, ezenfelül két- és háromdimenziós filmek és különféle tudományos szimulációk készítésére is alkalmas.

A cikk a videó után folytatódik

Olyan fantasztikus alkotásokat hoztak létre a Unity segítségével, mint például a nemrégiben megjelent Valheim, Phasmophobia, Rust, vagy éppen a hordozható Nintendo Switch játékkonzolon elérhető Pokemon Brilliant Diamond és Shining Pearl.

Bár a Unity népszerű választás a játékfejlesztők körében, mostanában rengeteg konkurenciával kell szembenéznie, az Epic Games Unreal Engine-je például ugrásszerűen fejlődik, és felkeltette a next-gen képességeket kereső stúdiók szakembereinek érdeklődését.

Az Epic tavaly mutatta be az Unreal Engine-t használó fejlesztők számára a MetaHuman Creator Toolt, amellyel bárki könnyedén készíthet ultrarealisztikus emberi karaktereket – érthető tehát, hogy a Unitynek is hasonlóan kellett reagálnia.

A kanadai székhelyű Ziva Dynamics azt állítja, hogy a gépi tanulás, a mélytanulás és a biomechanika kombinációját használja a realisztikus, valós időben deformálható karakterek előállításához.

Egy videót is közzétettek a bejelentés során egy szimulált emberről, Emmáról, akit a Ziva techdemóként mutatott be. Embereken kívül a rendszer egyébként ruhák, állatok és más, összetett szimulációt igénylő deformálható anyagok esetében is használható, így elképzelhető, hogy a közeljövőben rengeteg címbe implementálhatják majd.