Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Fontos bejelentés érkezett a MÁV részéről az online jegyértékesítés kapcsán

Fontos bejelentés érkezett a MÁV részéről az online jegyértékesítés kapcsán

Fontos bejelentés érkezett a MÁV részéről az online jegyértékesítés kapcsán
Facebook/MÁV-Csoport

Reggel még csak pénztárban és automatáknál lehetett jegyet venni.

Szombat délután ismét elérhetővé váltak a MÁV digitális jegyértékesítési felületei, így az utasok újra vásárolhatnak menetjegyet a MÁV applikáción keresztül, valamint a jegy.mav.hu online platformon is – olvasható a vasúttársaság hivatalos tájékoztatásában.

A cikk a videó után folytatódik

A Mávinform közlése szerint a reggeli órákban fellépő rendszerhiba miatt több órán keresztül nem volt lehetőség online vásárlásra, emiatt az utasoknak átmenetileg kizárólag a pénztárakban, a jegyautomatáknál, illetve a vonatokon tudtak jegyet váltani. „Szombat délelőttől egy rendszerhiba miatt nem működtek a felületek, és a hiba elhárításáig csak a vonatokon, a pénztárakban és az automatáknál lehetett jegyet venni”

A szolgáltatás délutánra helyreállt, így a megszokott online csatornák újra elérhetők, ami különösen fontos a nyári hétvégéken, amikor a vasúti forgalom általában fokozottan terhelt.

A MÁV közleményében hangsúlyozta, a fennakadás kizárólag az online jegyértékesítési rendszert érintette, a vonatok menetrendszerűen közlekedtek, és a pénztári, valamint automatás jegyvásárlás zavartalanul működött a teljes időszak alatt.

Liner/MTi