A Twitter lépett: ezentúl kannabiszos hirdetések is megjelenhetnek a platformon
Mivel az Egyesült Államok több államában is legális a kannabisz, a Twitter is lépett és az országban engedélyezte a kannabisszal kapcsolatos hirdetések megjelenítését.
Mindez persze nem azt jelenti, hogy bárki és bármit hirdethet, ami kannabisszal kapcsolatos, mivel továbbra is lesznek korlátozások arra vonatkozóan, hogy mi jelenhet meg a hirdetésekben, ám a Twitter kétségkívül enyhítette hirdetési irányelveit.
A Tech Times jelentése szerint az irányelvek frissítésével ezentúl az Egyesült Államokban megjelenhetnek kannabiszos reklámok a platformon: a vállalat egy közlemény is kiadott ennek kapcsán, melyben leszögezték, hogy kizárólag azon államokra érvényes a frissítés, ahol már legális a kannabisz.
Okkal hozták meg a döntést
A Twitter úgy véli, hogy a kannabisz az egyik legbefolyásosabb piac az Egyesült Államokban, s jóval többször merül fel a platformon témaként, mint a háziállatok, a főzés és az arany, valamint az olyan élelmiszer- és ital-kategóriák, mint a gyorsétterem, a kávé és az italok. A döntésről szóló közleményében a vállalat úgy fogalmazott:
E döntés azért is bír hatalmas jelentőséggel az Egyesült Államokban, mivel mivel más platformok megakadályozzák ezen termékek reklámozását. A legális kannabisz-forgalmazók pedig már le is csaptak a lehetőségre: a Truelive Cannabis Corporation például már múlt szerdán elindított egy több államot érintő kampányt a platformon.