Nagyon nagyot megy a TV2 streaming szolgáltatása, a TV2 Play
Érdekes információkat, számadatokat kaphattunk arról, hogy milyen eredményeket ért el eddig a TV2 streaming szolgáltatása, a TV2 Play.
Decemberben átlépte az 500 ezer főt a TV2 streaming szolgáltatása, a TV2 Play regisztrált felhasználóinak a száma. A felhasználók közel fele a 18-29 éves korosztályból kerül ki, a felületen található tartalmakat pedig nagyrészt telefonjukon fogyasztják a nézők – olvasható a TV2 Csoport közleményében
2021. december 9. Újabb fontos mérföldkőhöz érkezett a TV2 streaming szolgáltatása a februári bevezetése és a mobilapplikáció augusztusi indulása után: december első napjaiban meghaladta a félmillió főt a TV2 Play regisztrált felhasználóinak száma. A folyamatosan növekvő felhasználótábor pedig lelkesen fogyasztja a TV2 változatos tartalmait: eddig összesen közel 8,7 millió órányi videót néztek meg az indulása óta a felületen.
Az eddigi tapasztalatok alapján elmondható, hogy elsősorban a saját gyártású showműsorok és a reality show-k a legnépszerűbbek a TV2 Play kínálatából, ezek közül is kiemelkedik az Exatlon nézettsége.
Beszédes adat, hogy a felhasználók közel háromnegyede, 74 százaléka telefonján nézi a videókat, és csak 26 százalék fogyasztja jellemzően számítógépen a tartalmakat. Szintén érdekesség, hogy a regisztrált felhasználók közel fele, 43 százaléka a 18-29 éves korosztályból kerül ki, azaz a TV2 Play azt a fiatal közönséget is hatékonyan szólítja meg, amelyiket a hagyományos tévénézés kevésbé köti le.
Farm VIP 2: Most esett ki az egyik sztár, máris visszatért? Hogy mi van?!
A regisztráltak nemenkénti megoszlása kétharmad-egyharmad a női felhasználók javára, míg Budapest-vidék viszonylatban 14 százalék és 86 százalék ez az arány.
„A több mint 500 ezres tábort gyakorlatilag három hónap alatt értük el – szeptember óta kötött regisztrációhoz a hosszabb tartalmak lejátszása a felületen – ami fantasztikus eredmény. A fiatalok magas aránya a felhasználótáborban visszaigazolás számunkra, hogy a megfelelő felület létrehozásával az olyan potenciális nézőkhöz is eljutnak a műsoraink, akik nem feltétlenül ülnének le a tévé elé. Továbbra is stratégiai célunk, hogy tartalmaink minél több felhasználóhoz eljussanak, ezért folyamatosan fejlesztjük a TV2 Play honlapot és a TV2 Play applikációt, hogy mind designban, mind technikailag a lehető legjobb élményt biztosítjuk felhasználóink számára” – mondta Pavel Stanchev, a TV2 vezérigazgatója.