Nagyot ment a TV2 márciusban: Exatlon, Sztárban Sztár, Mokka
A TV2 Magyarország igen szép hónapot zárt márciusban, nagyot ment a csatorna a műsoraival.
A Mokka és a Mokkacino sikere töretlen márciusban is. A Mokka átlagosan 17,8%-os közönségarányt ért el a teljes lakosság körében, de a 18-59 évesek és a 18-49 évesek körében is magasan az idősávja legnézettebb műsora volt. Átlagosan a 18-59 éves nézők 14,2%-a, a 18-49 éves nézők 14,0%-a választotta, míg az RTL Klub azonos idősávját azonos sorrendben 6,6% és 5,9%. A Mokkacino idősávjában is megkérdőjelezhetetlen a győztes, hiszen a TV2-es magazinműsor a 18-59 évesek körében átlagosan 9,1%-ot, a teljes lakosság körében 13,0%-ot, és a 18-49 évesek körében pedig 8,6%-ot ért el, ezzel messze felülmúlva fő riválisának azonos idősávját (RTL Klub azonos idősáv azonos sorrendben: 3,0%; 2,8%; 3,2%).
A főcsatorna mellett a TV2 Csoport kábelcsatornái is színes és változatos műsorokkal várták a nézőket az év harmadik hónapjában. Mindamellett, hogy márciusban teljes napon a TV2 Séfet több néző választotta, mint fő riválisát a TV Paprikát, a Mozi+ is sikeresen megtartotta a legnézettebb kábelcsatorna címet a 18-59 évesek körében. A két fő kereskedelmi csatornát követően, a Mozi+ a csatornatoplista harmadik helyét foglalta el a 18-59 éves nézők körében elért 3,8%-os átlagos nézői részesedésével. 2022 első három hónapjának átlaga alapján a Mozi+ továbbra is tartja a kábelcsatornák közötti piacvezető pozícióját a 18-59 éves, valamint a 18-49 éves nézők körében is teljes napon.
A szép eredményeknek köszönhetően az év harmadik hónapjában is a TV2 volt a legnézettebb csatorna teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban, ami a 18-59 éves nézők körében 9,3%-os, a 18-49 éves nézők esetében 9,2%-os, valamint a teljes lakosság tekintetében 11,8%-os közönségarányt jelent (RTL Klub azonos sorrendben: 8,3%; 7,9%; 7,8%). A főcsatorna mellett a TV2 Kábelportfólió és a TV2 Csoport is nagyon sikeres negyedévet zárt, hiszen teljes napon nem csupán márciusban, hanem az első negyedév átlagában is megtartotta piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban. Live + As live adatok. Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás
(TV2 Csoport)