Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
351,98 Ft
Euró
392,96 Ft
Font
468,72 Ft
Bitcoin
62,700 $

2022-ben is nagyot ment a TV2: így teljesített a Farm VIP 3

Többek között azt is megtudhattuk, hogyan teljesített a Farm VIP 3, amit Schobert Norbi 17 éves fia nyert meg.

...svg content...Fotó: Instagram/Schobert Norbi Jr.
Kult

Takács Petra

Szerkesztő

Kiemelkedő eredményekkel zárta a teljes 2022-es évet a TV2, mely többek között annak is köszönhető, hogy a kiemelten fontos szeptember-december közötti időszakban a csatorna jelentős fölénnyel uralta a nézettségi toplista első helyét mindhárom kiemelt korcsportban (A18-59, A18-49, A4+), teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A decemberi ünnepi időszak sikeresen koronázta meg a csatorna tavalyi évét, hiszen karácsony mindhárom napján a TV2 volt a legnézettebb csatorna teljes napon és főműsoridőben is, mindhárom kiemelt korcsoportban – írja a TV2 Csoport.

A hirdetők számára kiemelten fontos szeptember-decemberi időszakban a TV2 nyerte a nézettségi versenyt mindhárom kiemelt korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben is. Ez azt jelenti, hogy 2022. szeptember 1. és december 31. között főműsoridőben átlagosan a 18-59 éves nézők 14,6%-a, a 18-49 éves nézők 14,7%-a, valamint a teljes lakosság 16,6%-a választotta a TV2-t (RTL eredményei azonos sorrendben: 13,3%; 13,2%; 12,9%). Soron kívül A királyi család biztonsági főnöke már Diana hercegnő halála előtt szólt

A különbség teljes napon még látványosabb a két fő kereskedelmi csatorna versenyében, hiszen a TV2 átlagos nézői részesedése ebben az időszakban a 18-59 évesek körében 10,8%, a 18-49 évesek esetében 11,0%, a teljes lakosság tekintetében 12,7%, míg az RTL eredményei azonos sorrendben: 8,1%; 8,0% és 7,6%.

A teljes 2022-es évet vizsgálva szintén elmondható, hogy a TV2 teljes napon toronymagasan nyerte a nézettségi versenyt mindhárom kiemelt korcsoportban, a sikeres ősznek köszönhetően pedig már főműsoridőben is minimálisra csökkent a fő versenytárshoz mért különbség.

Csoportszinten szintén eredményes évet zárt a csatornacsalád – míg teljes napon sikeresen tartotta meg piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban, 2022-ben már főműsoridőben is a TV2 Csoport csatornáit választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban. Teljes éves átlagban ismét a Mozi+ volt a legnézettebb kábelcsatorna teljes napon és főműsoridőben is, a 18-59 évesek, valamint a 18-49 évesek körében egyaránt (A18-59: teljes nap 4,0% és főműsoridő 3,9%; A18-49: teljes nap és főműsoridő egyaránt 4,1%).

A legnézettebb műsorokat vizsgálva a TV2 előnye tetemes volt 2022-ben. Az 50 legnézettebb műsor közül 36 TV2-es adás volt a négy évnél idősebbek körében, az M4 Sport 7, az RTL 6, míg a Duna TV 1 adással került fel a listára.
A 18-59 évesek top 50-es listáján a TV2 22 adással szerepelt, míg az M4 Sport 18 és az RTL 10 műsorral került fel a listára.

sajtközli1.jpg
sajtk9özli2.jpg

A TV2 infotainment programjai 2022-ben is népszerű információforrásnak számítottak. A hétköznap reggelenként adásban lévő Mokka és Mokkacino továbbra is őrzik vezető pozíciójukat, és az előző évekhez hasonlóan 2022-ben is jelentős fölénnyel lettek idősávjuk legnézettebb műsorai mindhárom kiemelt korcsoportban. A 18 órakor kezdődő esti egy-egy adását 2022-ben átlagosan a 4 éves vagy annál idősebb nézők 21,1%-a, vagyis 672 ezren követték figyelemmel.

A Tények azonban nem csupán a teljes lakosság körében lett idősávja legnézettebb műsora, hanem a fiatalabb 18-49 éves nézők körében is. A Tények Plusz szintén nyerte idősávját a teljes lakosság körében, hiszen egy-egy adását átlagosan 520 ezren látták, ami 14,9%-os közönségarányt jelentett.

A fantasztikus eredmények elérésében jelentős szerepe volt a TV2 ősszel adásba kerülő saját gyártású műsorainak is. Ezek közül decemberben még több olyan sikerműsor is képernyőn volt, melyek legújabb évada mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett.

A The Bachelor – A Nagy Ő 2022-es évadában Árpa Attila kereste a szerelmet. A december 5-én véget érő párkereső show nézettségi szempontból is sikeres eredménnyel zárult, hiszen hatalmas elsőséggel lett idősávja legnézettebb műsora, mindhárom kiemelt korcsoportban.

A december 11-én véget érő Sztárban sztár leszek! idén már a harmadik évaddal tért vissza, azonban népszerűsége továbbra is töretlen, hiszen ez az évad is kimagasló fölénnyel nyerte idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban. A kaland-realityk sorát 2022-ben is a Farm VIP zárta a csatornán, melynek 3. évadát átlagosan minden 5. néző látta a teljes lakosság körében. A műsor fináléjára december 28-án került sor, és a teljes évad mindhárom kiemelt korcsoportban nyerte az idősávját a konkurens RTL-lel szemben. A Kasza Tibi vezette Szerencsekerék december 6-án tért vissza a képernyőre, és szintén jelentős fölénnyel nyerte idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban.

sajtközli3.jpg

A 2022-es év kimagasló eredményeinek méltó megkoronázása volt a decemberi ünnepi időszak, hiszen karácsony mindhárom napján a TV2-t választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A karácsonyi időszak legnézettebb filmjei ismételten a Reszkessetek betörők! trilógia epizódjai voltak. A december 24-én, szenteste 21:15-kor sugárzott első részt (Reszkessetek betörők!) minden 5. tévénéző látta (SHR: 20,2%) a 18-59 éves korcsoporton belül, ami 444 ezer főt jelentett, és ezzel a műsor a karácsonyi műsortoplista első helyét foglalhatta el. A december 25-én, vasárnap este 20:45-kor adásba kerülő Reszkessetek, betörők 2. – Elveszve New Yorkban című második részt a 18-59 éves nézők 16,8%-a, míg a december 26-án 21:13-kor vetített Reszkessetek betörők 3.-at a korcsoport nézőinek 12,8%-a kísérte figyelemmel.

A szilveszteri főműsoridős nézettségi versenyt szintén a TV2 nyerte, ugyanis december 31-én főműsoridőben mindhárom kiemelt korcsoportban a TV2 csatornát választotta a legtöbb néző óévbúcsúztató program gyanánt.

A TV2 Csoport online platformja, a TV2 Play is népszerű a felhasználók körében, akik éves szinten több mint 100 millió (102.947.037) videóindítást generáltak. A legerősebb hónap a november volt, 17.978.772 videóindítással, valamint szintén novemberben (november 27.) dőlt meg a napi rekord is az oldalon, amikor 1.365.423 videót indítottak egyetlen nap alatt. A regisztráltak száma is meghaladta az 1 milliót, január 3-án 1.187.669 regisztrált felhasználója van a TV2 Play-nek.*

Live + As live adatok
Főműsoridő: 18:00-22:59
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás
*Forrás: Gemius Hungary Kft

Harmadszorra is vitára hívta Magyar Pétert a kormány

A miniszterelnök politikai igazgatója harmadszor kezdeményez nyilvános eszmecserét a Tisza Párt vezetőjével.

Donald Trump szerint már nincs idő vitázni, ezért nem kerül sor az újabb elnökjelölti vitára

Az amerikai elnökválasztási kampány újabb fordulatot vett, amikor Donald Trump volt elnök elutasította a Kamala Harris alelnökkel való második vita lehetőségét.