Túlfutott felszálláskor az Air Serbia egyik járata, jelentős sérülések keletkeztek a gép törzsén
A törzsön, a szárnyon és a vízszintes vezérsíkon is jelentős károk keletkeztek az incidens nyomán.
Az AIRportal beszámolója szerint az Air Serbia Belgrád és Düsseldorf közötti, JU 324-es számú járatát a görög Marathon Airlinestól személyzettel együtt bérelt Embraer E195LR típusú repülőgép teljesítette vasárnap este, csakhogy amikor az OY-GDC lajstromjelű repülőgép a belgrádi repülőtér 30L futópályájáról készült felszállni, a személyzet nem a futópálya végén, hanem a D5 gurulóút csatlakozásánál állt fel a futópályára.
Ez alig 1273 méterre van az egyébként 3500 méter hosszú pálya végétől, a 2008-ban gyártott Embraer pedig nem tudott felemelkedni a futópálya végéig, majd a túlfutás során a pályafények és navigációs berendezések oszlopainak ütközött. Noha a pilóták folytatták a felszállást, csak közel 1100 méterrel a futópálya vége után sikerült felemelkedni a repülőgéppel, a futópálya vége után 2,6 kilométerrel pedig a gép még csak 50 láb (15 méter) magasságon repült.
Végül a gép 4000 láb magasságba emelkedett, majd várakozás és egy megszakított megközelítés után a második próbálkozásra, körülbelül egy órával az indulás után biztonságosan leszállt a repülőtér 30L jelű futópályáján.
Noha személyi sérülés nem történt, az alábbi felvételeken is látszik, milyen súlyos károk keletkeztek a gépben az incidens nyomán. A gép törzsének bal oldala hosszan felszakadt, megsérült a bal szárny és a bal oldali vízszintes vezérsík is, a gép bal oldali szárnytövénél pedig üzemanyag folyt ki: