Tovább drágulnak a Nestlé termékei
A vállalat már korábban is a fogyasztókra hárította át a megnövekedett költségek egy részét, most pedig folytatják az áremelést.
Az ESM jelentése szerint hiába enyhül a nyersanyag-, szállítási és csomagolási költségekből eredő árnyomás a Nestlénél, a vállalat még ennek ellenére is úgy határozott, hogy tovább emeli termékeinek árát.
A Nestlé egyszer már meglépte, hogy a megnövekedett költségei egy részét áthárította a fogyasztókra, ám most hiába vannak jobb helyzetben, ennek ellenére is emelik áraikat.
A vállalat tavaly összesen 8,2 százalékkal emelte termékei árait, noha az értékesítési volumen csupán 0,1 százalékkal növekedett.
A megélhetési költségek folyamatos emelkedése közepette a vásárlók is érzékelték az áremeléseket, így a tavalyi harmadik és negyedik negyedévben is csökkent az értékesítés. Ennek ellenére a cég úgy véli, képes lesz növelni az értékesítési volument.