Több mint ezer márkás és saját márkás árucikkre vezet be árstopot a brit Tesco
Ennek köszönhetően hónapokon át alacsony áron lesz kapható számos termék, s az intézkedéssel akkor kívánják támogatni a vásárlóikat, amikor „a legnagyobb szükség van rá”.
A brit Tesco több mint ezer árucikkre hirdetett új árrögzítést, amely 2023 húsvétjáig tart, s a népszerű márkás termékek mellett számos saját márkás alaptermék ára rögzítésre került, ami az alapvető élelmiszerekre, illetve a háztartási, egészségügyi és szépségápolási termékekre is kiterjed.
A ma bejelentett legújabb árstop a tavalyi árrögzítési kötelezettségvállalást viszi tovább, amelynek keretében október 5-től 2023-ig befagyasztották az árakat, abban bízva, hogy ezzel is támogatni tudják a vásárlóikat.
Állítása szerint a több mint ezer márkás és saját márkás árucikk hónapokon át alacsony áron lesz kapható, s ez a meghosszabbított árrögzítési kötelezettségvállalásnak köszönhető, amellyel akkor kívánják támogatni a vásárlóikat, amikor „a legnagyobb szükség van rá”.
Majd a Berkshire Live című híroldal néhány példát is felsorolt, amelyeket érint az árstop, így ide tartozik például a babkonzerv, a kutyaeledel, a narancslé, a szájvíz, a gyorsfagyasztott halfilé, a sampon, a mosópor, a kávé, a tea, és még a fokhagymás bagett is felkerült a listára.