Több mint 500 termék árát csökkentette idén a Lidl
Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca évek óta azon dolgozik, hogy a magyar emberek számára a lehető legjobb árakat tudja biztosítani üzleteiben.
Ez év januárjától a Lidl a beszerzési árak csökkenéséből adódó, sőt az azon is túlmutató árelőny továbbadásával eddig több mint 500 termék árát csökkentette, ezt pedig a jövőben is folytatni kívánja, hogy minél jobban támogathassa a magyar családokat.
Ezáltal számos alapvető élelmiszer és vásárlók által közkedvelt termék ára lejjebb ment, egyes árucikkeknél 39%-kal, de átlagosan mintegy 9%-kal, ami semmiképp sem elhanyagolható kedvezmény – írta az Origo.
Ez pedig többféle vaj, sajt és tejföl, kenyerek és péktermékek, rizs, baromfi rudacska, vegyes virágméz, száraztészták, szendvicsfeltétek, fűszerek, tisztító- és tisztálkodószerek, babaápolási termékek és gyümölcslevek esetében is igaz.
Mindemellett hétről hétre újabb és újabb termékek kerülnek alacsonyabb áron a polcaikra, nem beszélve a Lidl digitális hűségprogramjáról, a Lidl Plus további 10-12 kedvezményre jogosító kuponjáról, a kaparós nyereménykártyákról és az egyéb extra kedvezményekről.