Újabb bank rendezte az ügyet.
A CIB Bank a Portfolio megkesésére közölte, hogy jóváírta ügyfeleinek az App Store által végrehajtott téves terhelések összegét:
„A CIB Bank tájékoztatja kedves ügyfeleit, hogy az Apple alkalmazásboltjának technikai hibája miatt bekövetkezett téves terhelések rendezése lezárult, az érintett tételek jóváírása megtörtént. Amennyiben az ügyfeleknek kérdése merülne fel a rendezéssel kapcsolatban, azt a cib@cib.hu címen jelezhetik a bank felé.”
Eközben egy újabb bank jelezte, hogy folyamatban van a tévesen levont öszegek visszatérítése. Az Erste Bank a következőket írja honlapján az ügy kapcsán:
„Megkezdtük az Apple által tévesen levont összegek visszatérítését. Saját hatáskörben megkezdtük visszafizetni ügyfeleinknek azt a pénzt, amellyel az Apple egy külső partnernél bekövetkezett technikai probléma miatt tévesen terhelte meg kártyáikat. Az érintett ügyfeleinknek semmi teendője nincs, a téves tranzakciókat automatikusan fogjuk törölni és korrigálni. Köszönjük szíves türelmeteket. Erste.”
Csatlakozz a Liner.hu szerkesztői csapatához!