Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Téves App Store-terhelések: a CIB Bank is lépett, az ügyfelek megkapták a jóváírást

Téves App Store-terhelések: a CIB Bank is lépett, az ügyfelek megkapták a jóváírást

Téves App Store-terhelések: a CIB Bank is lépett, az ügyfelek megkapták a jóváírást
Fotó: MTVA/Bizományosi: Róka László

Újabb bank rendezte az ügyet.

A CIB Bank a Portfolio megkesésére közölte, hogy jóváírta ügyfeleinek az App Store által végrehajtott téves terhelések összegét:

A cikk a videó után folytatódik

„A CIB Bank tájékoztatja kedves ügyfeleit, hogy az Apple alkalmazásboltjának technikai hibája miatt bekövetkezett téves terhelések rendezése lezárult, az érintett tételek jóváírása megtörtént. Amennyiben az ügyfeleknek kérdése merülne fel a rendezéssel kapcsolatban, azt a [email protected] címen jelezhetik a bank felé.”

Eközben egy újabb bank jelezte, hogy folyamatban van a tévesen levont öszegek visszatérítése. Az Erste Bank a következőket írja honlapján az ügy kapcsán:

„Megkezdtük az Apple által tévesen levont összegek visszatérítését. Saját hatáskörben megkezdtük visszafizetni ügyfeleinknek azt a pénzt, amellyel az Apple egy külső partnernél bekövetkezett technikai probléma miatt tévesen terhelte meg kártyáikat. Az érintett ügyfeleinknek semmi teendője nincs, a téves tranzakciókat automatikusan fogjuk törölni és korrigálni. Köszönjük szíves türelmeteket. Erste.”

Csatlakozz a Liner.hu szerkesztői csapatához!