Az üzletlánc a hűségkártya-program kiterjesztésével reagált a növekvő inflációra, hogy segítséget nyújtson a magyar háztartások számára.
Minden eddiginél jobban járhatnak a magyarországi Tesco hűséges vásárlói, az áruházlánc ugyanis egyre több termékre terjeszti ki a Clubcard-árakat, ami a kosár összetételétől függően akár 20-30 százalékkal is csökkentheti a kasszánál fizetendő végösszeget.
„A jelenlegi inflációs környezet kihívásokat jelent a háztartásoknak, ezért is segítjük őket abban, hogy a lehető legkedvezőbb áron vásárolhassanak be. E lehetőséget az ukrajnai menekülteknek is felkínáljuk, akik hosszabb távú itt tartózkodás esetén jól ki tudják használni a kedvezményes árakból fakadó előnyöket. A nyugdíjasok pedig keddenként további 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják hűségkártyájukat”
– közölte a Tesco-Global Zrt. vásárlási élményért felelős igazgatója, Szilva Mónika.
A hűségkártya-program a kedvező árakon túl további bónuszt is nyújt a vásárlók számára, akik minden elköltött 100 forint után 1 pontot kapnak – ezt a kereskedelmi lánc az aktuális pontgyűjtési időszak lezárása után pénzutalványra váltja, amit a fogyasztó a vásárlásai során felhasználhat – olvasható a Napi cikkében.
A Clubcard csupán az egyik lehetőség, amellyel a Tesco igyekszik megkönnyíteni a vásárlók életét, emellett azonban Árgarancia program is működik a cégnél. Ennek választéka több mint 600 termékből áll, amelyek árát minden héten összevetik a versenytársak kínálatával, és vállalják, hogy a legalacsonyabb áron tartják. Ha ezeket a termékeket máshol mégis olcsóbban árulnák, a Tesco visszafizeti a különbözetet.