Termékvisszahívást rendelt el a Lidl, akadt némi gond a paradicsommal
Az áruházlánc saját honlapján kéri a vásárlókat, hogy amennyiben a termékből vásároltak, ne fogyasszák el azokat.
Időnként előfordul, hogy egy-egy áruházlánc termékeinél különböző ellenőrzések során rendellenességet tapasztalnak, és így történt most ez a Lidl esetében is, ahol a lédig kiszerelésű fürtösparadicsom esetében a határértéken túli érésszabályzó nyomait mutatták ki.
Ahogyan az ilyenkor lenni szokott, a Lidl a terméket visszahívta, a vásárlókat pedig arra kéri, ne fogyasszák el a már megvásárolt paradicsomot, amelynek árát a vásárlást igazoló nyugta nélkül is megtérítik.
Az alábbiakban változtatás nélkül olvasható az áruházlánc által kiadott közlemény:
Tisztelt Vásárlóink!
A fogyasztók egészségének védelme érdekében a Hódkertész Kft. elővigyázatosságból visszahívja azon lédig Fürtösparadicsom termékét, amely üzleteinkben 2020.01.08. és 2020.01.10. közötti időszakban volt kapható.
A visszahívás oka, hogy a fenti termékben a Lidl saját minőségellenőrzési vizsgálatai során határérték feletti érésszabályozó szermaradványt mutatott ki.
Kérjük Vásárlóinkat, amennyiben a fenti termékből vásároltak, ne fogyasszák el, hanem szíveskedjenek azt bármely üzletünkbe visszavinni. A vételárat – a vásárlást igazoló nyugta nélkül is – természetesen visszatérítjük. A termékvisszahívás kizárólag a 2020.01.08. és 2020.01.10. közötti időszakban értékesített lédig kiszerelésű Fürtösparadicsom termékünket érinti. A Lidl által forgalmazott más paradicsomra és más zöldség-gyümölcs termékre a visszahívás nem vonatkozik.
A Hódkertész Kft. elnézést kér az okozott kellemetlenségért!